Acerbis Blitz

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Någon som vet vad detta kan vara värt? Färdiglödda kabelskor på (hanar som passar i orginal lampsocke)l.

Skickade på en bild på lyset.

Bifogat

• lyse.JPG
    lyse.JPG
    62.4 KB · Visningar: 99
Rasorblade skrev:

Jasså, näe då hittar jag på något annat med det lyset. Kanske modda om det till en perfa mek lampa som man kopplar rakt in i hojjens elsystem :).

Går dom att köpa i Sverige för den delen? Hittade på usa shoppar för runnt 80$

Carpe me skrev:
Jasså, näe då hittar jag på något annat med det lyset. Kanske modda om det till en perfa mek lampa som man kopplar rakt in i hojjens elsystem :).

Går dom att köpa i Sverige för den delen? Hittade på usa shoppar för runnt 80$
Hade ett sån till min för något år sen. Sålde det för 350kr

Går att få tag på i Sverige. Minnet sviker lite nu men nypriset där jag köpte mitt Acerbis-lyse ligger nånstans mellan 500-800 kr.

Ja du snyggt är det inte + frågan om den verkligen lyser upp llika mkt som orig?
Hade ett pissigt Acerbis Twin light på en av mina KTM och efter några körningar i skymning så monterad jag av det pga vågade inte chansa med sådant skit lyse!

motardnisse skrev:
Ja du snyggt är det inte + frågan om den verkligen lyser upp llika mkt som orig?
Hade ett pissigt Acerbis Twin light på en av mina KTM och efter några körningar i skymning så monterad jag av det pga vågade inte chansa med sådant skit lyse!

Är ju precis samma lampor i Blitz som i Twin, de står bara på höjden istället för bredden ... så lyset lär ju vara ungefär i samma klass :tummenupp ;)

kiko skrev:
Är ju precis samma lampor i Blitz som i Twin, de står bara på höjden istället för bredden ... så lyset lär ju vara ungefär i samma klass :tummenupp ;)

Hurru, försämra inte mina business va :kulspruta

Aja 500:- eller kanske ett par riktiga krashpuckar till husan ska jag väll begära för lyset. Aja enligt Acerbis så är den gjord för 2*35W så chop chop till ikea så har man en perfekt handvärmare + massa våta watt :drool

Last edited:
Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...