Acerbics diamond lyse!

steelbeam

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
allt sålt, men en mini nu iaf.
Tjenix! Undrar vart man inhandla dessa till billigast/snabbaste/bästa pris/leverans, som skall passa en KTM 640 LC4 -01:a. Vad ligger priset på ett sådant? Eller om nån ligger på ett svart sådant till salu så skicka ett PM. :tummenupp

steelbeam skrev:
Tjenix! Undrar vart man inhandla dessa till billigast/snabbaste/bästa pris/leverans, som skall passa en KTM 640 LC4 -01:a. Vad ligger priset på ett sådant? Eller om nån ligger på ett svart sådant till salu så skicka ett PM. :tummenupp

Hehe... Ett diamond passar inte på en LC4:a. Men kolla med nailer så kan han nog tipsa om en "permanent temporär lösning". :D

Dessutom... Om du hittar ett ställe som är billigast, snabbast och bästa pris (om det nu skiljer mot billigast...)... Tala gärna om det så vi vet! :)

/Lucky9

Det passar... 'sådär' kan vi säga! Snabb leverans? Ring & kolla
om de har det på lager, det är det snabbaste! När det gäller
monteringen så kan man t ex göra såhär! Inte vackert, nån dag
ska jag fixa det.... Nån dag.... :D

En temporär permanent lösning!

Marin óch Fritid har det liggandes hemma. Ring Micke på 0584-12221 så kan han nog skicka det så du har det i morgon.

- Johan

Oooh därför köper man mitt Acerbis DHH istället, passar kanske bättre? =) Helsvart, nytt, 600 bagis inkl frakt. Du har det i din hand om 2 dagar!

är det ingen som lyckas koppla in en fjärde spot jag tänkte prova iallafall mitt sitter på en ktm exc o pesonligen tycker jag att det ser ganska störigt ut :) :rock

eisbaer skrev:
Oooh därför köper man mitt Acerbis DHH istället, passar kanske bättre? =) Helsvart, nytt, 600 bagis inkl frakt. Du har det i din hand om 2 dagar!

Tjenix, Tack för alla svaren , jag kanske formulerade mig lite illa,att det inte skulle passa rakt av visste jag men visste inte om det fanns extra "fästen" till olika modeller m.m :rodnar
Men eisbeer du har ingen bild eller en länk på/till det??

steelbeam skrev:
Tjenix, Tack för alla svaren , jag kanske formulerade mig lite illa,att det inte skulle passa rakt av visste jag men visste inte om det fanns extra "fästen" till olika modeller m.m :rodnar
Men eisbeer du har ingen bild eller en länk på/till det??

Jorå!
14302482.jpg
Fast svart då. Fästs med gummiband som medföljer. Tror att det passar rätt bra..

en annan temporär lösning är att skära ut distanser i gummi o sen strippa fast lyset med breda svarta buntband har gjort så själv för att rikta ner ljuset lite..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman