Ac Dc

Jag hade gett upp hoppet men nu, 12 timmar efter att biljetterna släpptes, har jag lyckats få tag på två plåtar utan att gynna en svartabörshaj! Det finns biljetter kvar...

Fast det finns en liten hake.. Man måste bli medlem i AC/DCs fanclub. Kostar 40 dollar.

Tack för tipset! 40 dollar extra för att få tag i 4 boljetter låter hur sjukt billigt som helst!:yoparty

AC= växelström
DC_=Likström

Nå! Vad står A:et för och vad står C:et för? Å vad står D:et för och vad står C:et för?

Klarar du den med? Eller blev det överkurs nu? :D

Jag hade gett upp hoppet men nu, 12 timmar efter att biljetterna släpptes, har jag lyckats få tag på två plåtar utan att gynna en svartabörshaj! Det finns biljetter kvar...

Fast det finns en liten hake.. Man måste bli medlem i AC/DCs fanclub. Kostar 40 dollar.

Fasiken! Jag blev rövknullad!!!!

Fick inga biljetter ändå. Fast nu är man member of AC/DC fanclub! :tummenupp

Last edited:
Alternate Current, D vette fan :va Kanske därför jag inte fick MVG på 3-fas-kursen...

Fasiken! Jag blev rövknullad!!!!

Fick inga biljetter ändå. Fast nu är man member of AC/DC fanclub! :tummenupp

Det trodde jag att jag var med. När man får koden och slussas vidare till Ticnets hemsida så står båda konserterna som utsålda. Ignorera det och gå in på "mer info" på konserten den 22 februari. Nu ska du se att det finns möjlighet att köpa biljetter. Jag köpte mina biljetter så sent som halv elva igår kväll och då fanns det ståbiljetter och sittplatsbiljetter närmst scenen kvar. Skulle biljetterna mot all förmodan ha gått åt under natten så har du möjlighet att få refund. Dina 40 dollar var således inte helt åt helvete i sådana fall...

Markus fortsätter att provocera.

Haha, är herr nazist tillbaka.
Kan du inte sy en ny kkk-kåpa eller vad ni oäktingar från Påarp nu gör på fritiden.
Eller har du jobbat natt på lagret och är lite sur igen för att juggarna slår dig, då förstår jag. :)
Snart är det lågkonjunktur så då får du sitta med albanerna på socialen så säg inte för mycket nu. :D

Ditt trash. :lol

Haha, är herr nazist tillbaka.
Kan du inte sy en ny kkk-kåpa eller vad ni oäktingar från Påarp nu gör på fritiden.
Eller har du jobbat natt på lagret och är lite sur igen för att juggarna slår dig, då förstår jag. :)
Snart är det lågkonjunktur så då får du sitta med albanerna på socialen så säg inte för mycket nu. :D

Ditt trash. :lol

Och du lyssnar på Poodles.:näsblod

Fixade plåtar till fredagen idag. Ståplats såklart. Fyfan vad kul det ska bli att se idolerna för första gången!! btw markus luktar lite kommunist..

Möjligen luktar jag skinnställ för jag har åkt ReTTa idag!!!1 Vad har du för Sporthoj?

Marknadspriser är i princip motsatsen till kommunism om du undrar.
Säg till om du vill ha fler visdomsord, de är gratis idag.

Jag antar att du är för marknadspriser eftersom det som är eftertraktat och bra också ska kosta därefter. T.ex. sjötomt; eftertraktat och trevligt = dyrt (eller iaf dyrare).

Hur ska vi då tolka att dina visdomsord är gratis? :D

tss betala för att se dom.
tur att man får betalt för att se båda konserterna :arsele :tummenupp

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back