Ac/DC

Gamla AC/DC med Bon Scott är så jävla bra. :yoparty

Jag har en cap från svt där de spelar live i London 1977, publiken sitter som tända ljus och tittar på, förutom EN kille som står upp och rockar för fullt iförd skoluniform och skolväska med AC/DC-tryck. :yoparty

He he....riktiga rockers där i publiken!
"Åh, sicka trevliga gossar...vill du ha en bulle till från fika-korgen?" :Rockbanan

Last edited:
Direkt efter 08:10 kommer ju deras klart bästa låt. Highway to hell... :D Ahhh... Tack för länkarna!

Grymt

AC/DC har ju ofta kritiserats för innehållslösa texter,,,,,,,,,,, Men det finns inga som ROCKAT SÅ FETT SOM DOM. :yoparty
Favo låt e Mistress For Christmas .... :gnissla

Idag såg jag något helt fruktansvärt. Natacha Peyre har gjort en cover på T.N.T, videon finns på Aftonblaskan. Jag saknar ord för hur jävla dålig den är. :3freak

Halogen skrev:
Idag såg jag något helt fruktansvärt. Natacha Peyre har gjort en cover på T.N.T, videon finns på Aftonblaskan. Jag saknar ord för hur jävla dålig den är. :3freak

Ähmen VAD I HELVETES JÄVLAR!!!! :huvet
Kan dom där upppumpade, fula, falska, äckliga C-skådisarna aldrig någonsin låta något vara heligt längre!!??

Ska fanimej leja nån som..hmm.. kastar en tårta på dessa ynkliga människor :4skrika :kulspruta :mad:

Halogen skrev:
Gamla AC/DC med Bon Scott är så jävla bra. :yoparty

Jag har en cap från svt där de spelar live i London 1977, publiken sitter som tända ljus och tittar på, förutom EN kille som står upp och rockar för fullt iförd skoluniform och skolväska med AC/DC-tryck. :yoparty

Den konserten kan du köpa på DVD om du vill ha hela.

" AC/DC - Live `77 at the Hippodrome Golders Green London "

Ang. killen som är en look a`like så rockar han :yoparty

Th1anonly skrev:
AC/DC har ju ofta kritiserats för innehållslösa texter,,,,,,,,,,, Men det finns inga som ROCKAT SÅ FETT SOM DOM. :yoparty
Favo låt e Mistress For Christmas .... :gnissla

Jo, det är ju mycket bättre om man producerar alla dessa jäkla ballader om kärlek och hejkon pejkon hit och dit med alla dessa "stjärnor över en kväll" (läs IDOL). Fy fan :huvet

:gnissla

Jonathan skrev:
Ähmen VAD I HELVETES JÄVLAR!!!! :huvet
Kan dom där upppumpade, fula, falska, äckliga C-skådisarna aldrig någonsin låta något vara heligt längre!!??
Ska fanimej leja nån som..hmm.. kastar en tårta på dessa ynkliga människor :4skrika :kulspruta :mad:
Jo, det är ju mycket bättre om man producerar alla dessa jäkla ballader om kärlek och hejkon pejkon hit och dit med alla dessa "stjärnor över en kväll" (läs IDOL). Fy fan :huvet

:gnissla

Sådär ja, Jona varvar upp lite :yoparty

Kapten Blåskägg skrev:
Sådär ja, Jona varvar upp lite :yoparty

Ja, jag skiter i om dom gör covers på massa andra skitlåtar. Dom kan gärna få göra covers på covers. Men ge fan i AC/DC :4skrika

Vad säger du Blåskägget, vi åker till Natascha och ger henne en omgång.
Vad får du lista ut själv. :gnissla

Kollade nyss på spektaklet på Aftonbladet.se.
Dom är faktiskt värda en applåd -> :klappar <-

Inte trodde jag att dom hade lyckats gjort den sådär jävla kass!
Förvandlat en legendarisk låt av världens absolut bästa rockband till en hiphopande-dunkadunka-n*gergangzta-yo-whats-up-maddafakka-låt, där en bimbo (läs NP) viker ut sig och ber om att få bli tagen hårt och brutalt.

Fy fan!! :4skrika :gråta

Jonathan skrev:
Vad säger du Blåskägget, vi åker till Natascha och ger henne en omgång.
Vad får du lista ut själv. :gnissla

Jag är på :tummenupp
Men du får sköta snusket, jag har svårt att få stånd av brewdar med helt stillastående intellekt :hihi

Kapten Blåskägg skrev:
Jag är på :tummenupp
Men du får sköta snusket, jag har svårt att få stånd av brewdar med helt stillastående intellekt :hihi

Hmm. Blundar jag riktigt hårt och ränker intensivt på något annat kan jag kanske få upp den faktiskt.

Du får guida mig along the way :hihi

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back