AC/DC till Ullevi 21/6 2009

Ha jag har redan en VIP biljett klar :D

Iofs är det inte ståplats men det får väl du :tungan
Bar o hela köret :yoparty

Det där ska jag gå på, straight over dish!

Men vaddå.... lirar dom i La Globe oxå? Det har jag missat. Isf ska jag se det oxå. Straight over dish!

EDIT: Nån som har 2 plåtar över till AC/DC i Globen så köper jag dom!!! :yoparty

Last edited:
Hur fan i helvete kan det komma sig att biljett.rövknull redan kan sälja biljetter till en konsert vars biljetter ska släppas på onsdag?!

HATAR företagen som skor genom att köpa upp biljetter på det där viset.

Just det, det jag ville säga var att nu på onsdag, 09.00 släpper ticnet biljetterna till Ullevi.

Kom dit eller var en fyrkant!

Last edited:
Hur fan helvete kan det komma sig att biljett.rövknull redan kan sälja biljetter till en konsert vars biljetter ska släppas på onsdag?!

HATAR företagen som skor genom att köpa upp biljetter på det där viset.

Just det, det jag ville säga var att nu på onsdag, 09.00 släpper ticnet biljetterna till Ullevi.

Kom dit eller var en fyrkant!

Skulle gissa på att dom har gått med i fan-cluben eller nåt motsvarande. Till Maiden i somras så kunde man ett par dagar innan köpa biljetter via fancluben.

Håller med, så jäkla fult gjort. Dom har skärpt till reglerna lite nu stod det i tidningen men det verkar inte fått någon effekt..

Jag vill oxå gå.. men jag tycker fan att biljetten är för dyr.
700 kr för en biljett är mycket...

Hur fan i helvete kan det komma sig att biljett.rövknull redan kan sälja biljetter...

http://www.blocket.se/vi/19506471.htm

Jag mailade TicNet och frågade vafan det är frågan om och fick då följande svar:

"Hej.
Jag gissar att "garanterade biljetter" endast är ett säljargument. Det finns ingen som har kunnat köpa några biljetter än. Vi rekommenderar dig att inte köpa biljetter i andra hand. Biljetterna släpps på onsdag den 17 december kl 09.00. Lycka till i biljettjakten!

Med vänlig hälsning
Ticnet AB
JennyAnn
"

Fan tro´t...

Jag har stått i kö i 50 minuter men ännu inte kommit in på Ticnet. Helt sjukt. Däremot så tjackade jag 4 plåtar till Stockholms gigget av Aidet's polare här ovan.... så jag e sjukt glad ändå!!!

Jag har oxå fixat stå-biljetter!

Vad innebär innerplanen? Är det allra allra längst fram? Vill jag med ha :(

Jag har också biljetter, men tyvärr bara till mig själv. Om det mot förmodan är så att någon har en ståplatsbiljett över (jo jag vet, inte så troligt) så är jag aspirant på den för farsgubbens räkning.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back