Ac/Dc 20/2

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Nyss hemkommen från konserten kan jag bara meddela att vi i äldre generationen fick våra hinkar fulla iaf..Kanoners. 3 låtar från nya plattan ,,resten gamla godingar. Man kände sig som 25 år tillbaka..
Angus skruttande runt som vanligt. Så ni som har konserter att gå på nu dagarna har verkligen nått att se fram emot.:yoparty

Jag kan stoltsera med att ha varit på Black Sabbaths konsert på Olympen i Lund 1976 eller det kanske var 1977 då ACDC var förband och relativt okända i sverige. Det jag kommer bäst ihåg var att Ozzy var så haschsugen att han ryckte pipan ur handen för en stackars flummare på första raden och rökte på uppe på scen så det bara var fnöske kvar av pipan när han var klar.

Tycker man ser på dom att dom börjar bli lite gamla, men Angus måste ha bra kondition som han sprang runt. Va bra att dom fick med alla gamla favoriterna, det är ju dom som drar folket.

dsc00012.jpg

Last edited:
Kom hem idag från sthlm efter att ha varit där och sett dem och jag blev faktiskt väldigt imponerad av det de bjöd på.
Jag är inget jätte-fan av AC/DC men de kan leverera bra show, det är klart!
Det märks att de inte spelar för pengarna åtminstone.
Vi hade bästa tänkbara ståplats framme vid podiet, blev överraskad av att se att det var så låg medelålder trots allt. Och många pappor med deras yngre grabbar, kul att se att det går hem även där :)

Jag var där, stod längst fram. Köade sen i torsdags. Jag är med i DN också :D
Konserten var underbar, vilken känsla att äntligen få se sina idoler sen barnsben. Går inte att beskriva med ord. Bäst var The Jack med allsången, heöt underbart.

Jag var där, stod längst fram. Köade sen i torsdags. Jag är med i DN också :D
Konserten var underbar, vilken känsla att äntligen få se sina idoler sen barnsben. Går inte att beskriva med ord. Bäst var The Jack med allsången, heöt underbart.

Måste vara jobbigt att då få veta att jag köade i 30 minuter och kunde välja att stå precis vart jag ville i stort sett, kom in en 1 timme innan The Answer började spela...
Började fundera vad det var för fel på dårarna med sovsäck :gnissla

Jag kan stoltsera med att ha varit på Black Sabbaths konsert på Olympen i Lund 1976 eller det kanske var 1977 då ACDC var förband och relativt okända i sverige. Det jag kommer bäst ihåg var att Ozzy var så haschsugen att han ryckte pipan ur handen för en stackars flummare på första raden och rökte på uppe på scen så det bara var fnöske kvar av pipan när han var klar.

1977-04-21:tummenupp har den konserten, dock bara Sabbaths set

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...