AC´s överman?

Nisse Järnet skrev:
Jag tar han lätt :fakta

Appapppappaaaa....jag tar HONOM lätt skall de vara!

För övrigt håller jag med att det inte var några revolutionerande trick, bakhjulet är platt som en pannkaka och han hoppar runt på hojen som rullar rakt fram, inget man inte sett förr...nästa!

Rigge skrev:
Det enda han gör i den filmen som är speciellt är ju att stå på lyset, men han är mycket bättre än det som visas där. Men AC spöar honom med hästlängder.

Edit : http://www.streetfreestyle.com/espionagepreview.wmv Har för mig att han är med mycket här.

Håller med dig. Otroligt duktig men det finns väldigt många som är lika duktiga eller ännu bättre. Schyyst film annars :tummenupp

Rigge skrev:
Det enda han gör i den filmen som är speciellt är ju att stå på lyset, men han är mycket bättre än det som visas där. Men AC spöar honom med hästlängder.

Edit : http://www.streetfreestyle.com/espionagepreview.wmv Har för mig att han är med mycket här.

filmen där är hans trailer för kommande filmen som släppps strax!!

och vadå det enda han gör!! en riktig watchtower är inget dussintrick direkt!!

men håller med om att ac spöar honom lätt!! karln har ju hur mycket trick som helst att plocka fram!!

ska bli mycket intressant att se mötet mellan darius och carmichael på bomberweekend!!

dom två bästa från två kontinenter!! mums!!

ska du va med o tävla Rigge!!?? jag tror jag ska va med igen!! vill ha lite revansch efter fiaskot förra året!!

Last edited:
bonebreak skrev:
filmen där är hans trailer för kommande filmen som släppps strax!!

och vadå det enda han gör!! en riktig watchtower är inget dussintrick direkt!!

men håller med om att ac spöar honom lätt!! karln har ju hur mycket trick som helst att plocka fram!!

ska bli mycket intressant att se mötet mellan darius och carmichael på bomberweekend!!

dom två bästa från två kontinenter!! mums!!

ska du va med o tävla Rigge!!?? jag tror jag ska va med igen!! vill ha lite revansch efter fiaskot förra året!!

Såklart är hans watchtower inget dussintrick, men i klippet som visas är ju det de enda som håller världsklass om du förstår hur jag menar? Jag har inte sett nån som gör det bättre än han men resten imponerade inte (i just det klippet)

Åker nog och kollar i Finland bara, det blir nog inge mer tävlingar för min del.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back