Abstinens...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Fan.. Jag som alltid varit vintermänniska börjar tina upp nu sedan jag börjat åka hoj.. Jag har aldrig haft sådan abstinens som i år... :gråta

Åker ju skoter lite då och då.. Visst.. Det är ju skoj men jag vill ha VÅÅR nu! :4skrika

Last edited:
Vill ha vår också trillar det ner sånt vitt, kallt skit :4skrika :huvet

Får fortsätta polera och montera ny dämpare så kanske abstinensen försvinner i en timme eller två :gnissla

Biturbo skrev:
Fan.. Jag som alltid varit vintermänniska börjar tina upp nu sedan jag börjat åka hoj.. Jag har aldrig haft sådan abstinens som i år... :gråta

Åker ju skoter lite då och då.. Visst.. Det är ju skoj men jag vill ha VÅÅR nu! :4skrika
Håller med du..kollade nyss på banåkningen från Lelle träffen, blir grymmt sugen på hoj åka!

Jag kör på helgerna, men idag var jag bara tvungen gå å sätta mig på hojjen å klämma lite på koppling å bromsar, vrida lite på gasen å klämma lite runt tanken.

Fan va fin hon är :(

Jag körde hoj för 2 veckor på torra fina vägar, men nu är det bara kallt å jävligt. -7 står det på termometern. :3freak

Fick iofs åka lite i helgen, på min nyinköpta pocketbike i ett öde parkeringshus. Det dämpade abstinensen lite faktiskt. :tummenupp

Vill oxå ha vår! Har startat den några gånger o tagit några varv i garaget... känner sig som en barnunge ju!!! Inte visste jag att man skulle bli såhär beroende...

Jag torr provade hjalmen i dag och åkte ner til vinter lagret och satte på en laddare på mc batteriet....det hjalpte inte..kjør skoter varje helg nu men det hjalper inte det hellre..

Dede skrev:
Vill ha vår också trillar det ner sånt vitt, kallt skit :4skrika :huvet

Får fortsätta polera och montera ny dämpare så kanske abstinensen försvinner i en timme eller två :gnissla

Det är nio grader kallt och har snöat hela dagen här i Sthlm.. Depprimerande..

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien