Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mc Gyver skrev:Elis var över och fikade igår och vi kollade lite hojar, tailguards mm på nätet.
Man blir ju sugen att åka en sväng, men det får väl räcka att gå ut i garaget och "torråka" lite.

Jomenvisst.. Fast jag hade ju lätt vunnit om inte den knäveln tjuvstartat och trängt mig..c0la skrev:Torråka är ju lika trevligt som att dricka en flasköl utan öl....![]()
Det har ju vart fint väder några dar då kan man ju sticka ut & värma sig på kröken på mopen om man äger nån eller så kan man ju försöka race:a med bilarna på Rapsgatan (sen hur det slutar pratar vi tyst om).![]()

Ja, man blir nog inte så populär hos den andra hälften.ReDan skrev:hehe, vad är det för fel att dra upp hojjen till sängen då va???
Mc Gyver skrev:Ja, man blir nog inte så populär hos den andra hälften.

Mc Gyver skrev:...Blir det för illa kan man ju alltid gör som killen på bilden.
Hans Brorsa har en K1200RS
Galne Dansken skrev:Hans Brorsa har en K1200RS
![]()
Gott Nytår
Skulle vara någon gammal avdankad polis kanske...M:et skrev:Den där behövar man vill inte hålla i![]()
Finns väl ingen som vill ha en sånSkulle vara någon gammal avdankad polis kanske...
Gott Nytt År på dig Dansken!!

,
Galne Dansken skrev:Mini Martin,
du är på fel Forum - spring direkte till Knatte-Sektionen![]()
Jag ser ju storleken på din racer - och den hör inte till här, vart det är STORA bikez.. Gärne +1.199 ccm![]()
NB: Pojken som sov mä BMW´en dog :kocko
Den gick omkull mitt i natten och han blev mozat av 285 kilo Krupp-stål![]()
Gott nytår

Galne Dansken skrev:Mini Martin,
NB: Pojken som sov mä BMW´en dog :kocko
Den gick omkull mitt i natten och han blev mozat av 285 kilo Krupp-stål![]()
Gott nytår
Galne Dansken skrev:Mini Martin,
du är på fel Forum - spring direkte till Knatte-Sektionen![]()
Jag ser ju storleken på din racer - och den hör inte till här, vart det är STORA bikez.. Gärne +1.199 ccm![]()
NB: Pojken som sov mä BMW´en dog :kocko
Den gick omkull mitt i natten och han blev mozat av 285 kilo Krupp-stål![]()
Gott nytår
, hoppas allt är bra med dig "galning"Eller varför inte VFR?Elis skrev:Poliser borde åka Blade istället....![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |