Abstinens på Gotland

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05
Hallå!

Svämor har bjudit ner oss till Gotland över helgen ...och jag upplever svår abstinens!
Vet någon om man kan hyra mc eller ens moppe någonstans i visbytrakten?
Jag skulle till och med nöja mig med att bara gå och titta hos någon mc-handlare..
Är det nått liv på gotland ring nu i dagarna? Då skulle man ju kunna smita iväg dit och titta lite...

Ha det gott!
/Markus

Var där själv i helgen och hyrde hoj på MC och cykelhallen i Visby.
Jag betalade bara 890 kr för en hel helg, tror det brukar kosta det per dygn annars. De har lite olika varienater att välja på och även utrustning om du inte orkar släpa med dig eget. Trevligt och prisvärt!
Här är en länk.
http://www.cykelmchallen.com/

Jag körde en repa i dag uppåt fårö. Det var fint som fasiken. Polaren kommer med sin surninja i morrn eller på fredag så det blir till att åka i helgen. Hör av dig om du hittar en båge någonstans.

/Teo

Jag körde en repa i dag uppåt fårö. Det var fint som fasiken. Polaren kommer med sin surninja i morrn eller på fredag så det blir till att åka i helgen. Hör av dig om du hittar en båge någonstans.

/Teo

Min familj ha bestämt sig för att skaffa hus på gotland så du kan få köra hela sommaren med mig!!:krama

/Teo

Ska kolla upp mchallen! Sen kan det bli åka av!
Såg en blå-vit gixxer nere vid turistbyrån iVisby i eftermiddAgs.. Var det du som var ute och brännde?

Huset de tittat på (och som de hoppas vinna budgivningen på) är knappt ett hus. Det de köper just nu är en jävligt stor tomt (7 hektar +) på ett jävligt bra läge (privat sandstrand, ödsligt, skogsmark, å som rinner genom landskapet, sånt) som det sen ska byggas ett nyare och modernare hus på (det befintliga har varken vatten, avlopp eller el...). I nuläget står det "träkoja med stor tomt säljes" på annonsen:hihi Iallafall, hela alltet ligger på östsidan norr om ljugarn, ardre strand tror jag...:va Jag har dålig koll, det är päronen som sköter det hela:)

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...