Abstinens!!! - Hoj?

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Det kliar i arslet efter att få sitta på en sadel i sommar! , ingen som vet av ngt "objekt" som är körbart?

Hus o gravid kärringa:rullandeu brukar inte vara ngn bra kombination har ja fått veta..:gnissla

Jag viiiiill :hojbusa

Kan väll skrapa fram ngra tiotusingar om rätt objekt tittar fram..PM!

Jag sa ju det knäppo :D
Du skulle inte sålt svarten . . .
Nu blir det bara att dräggla över oss lyckligt lottade i sommar :arsele

Haha, fan vad otippat :)
Se till att jaga reda på en hoj nu och häng med och kör.

Ska vi rulla förbi och tomgasa lite bash?

jaja bash har inte plockat i hop hojen eller repat den efter fjol årets dykning på banan så hojta bäst som sist

Men vafan köpte inte du just en ny hoj känns de som, har du redan sålt den?
Jaja, vad är de man brukar säga. Är huve dumt får hojåkningen lida, lr hur de va

Jo...:sissy

Jag (LarsH) lackade om den..sålde samma dag...färgen var knappt torr!! , men eftersom ni är såå snälla så hjälper ni väll mig o hittar ngt? ;)

jaja bash har inte plockat i hop hojen eller repat den efter fjol årets dykning på banan så hojta bäst som sist

Nä precis!

Han är styv i korken den där sandhåls surfaren *hihi*

Last edited:
He he...nää ni begär sånna summor för gamm hojjarna ;)

Ska jag köpa ngt över 60´så lutar d starkt åt en K2/K3..troligtvis den sistnämnda :)

Men tack endå!

jo man vill ju ha ut lite för alla pengar man lagt ner på den, 69 är ju kanske högt för en -01 men man betalar för skicket inte årsmodellen. tyvärr så får man inte ut ett jota för "trimningen" verkar det som, Tur det kanske, då får jag ju behålla den :)

Konstigt ändå, fått många "erbjudanden" för den, fast jag vill varken ha bil eller skoter mellan så det får vara, men det är rätt tid att sälja nu verkar det som.

Köp Turbo bladen på blocket för 95k cool hoj tycker jag, var den inte den Bike gjorde ett repotage om förra säsongen?

*edit stavar dom ett arsle

jo man vill ju ha ut lite för alla pengar man lagt ner på den, 69 är ju kanske högt för en -01 men man betalar för skicket inte årsmodellen. tyvärr så får man inte ut ett jota för "trimningen" verkar det som, Tur det kanske, då får jag ju behålla den :)

Konstigt ändå, fått många "erbjudanden" för den, fast jag vill varken ha bil eller skoter mellan så det får vara, men det är rätt tid att sälja nu verkar det som.

Köp Turbo bladen på blocket för 95k cool hoj tycker jag, var den inte den Bike gjorde ett repotage om förra säsongen?

*edit stavar dom ett arsle

Jo nog har man sneglat på Turbobläjden...tror jag nog många har ;) , men eft som jag har en liten pojk på väg ut i världen så måste jag avstå...säger kärringa! ha ha :D

:sissy :sissy Jaja .... du måste väl ha nåt sånt för att hänga med tror jag :arsele

:notme Hjälp till att fixa till den då, har ju ingen motivation jag ...:glömdet

Last edited:
Köp en fyrhjuling vetja ;) Vet av en som importerar till kanonpriser nu.

Jo nog har man sneglat på Turbobläjden...tror jag nog många har ;) , men eft som jag har en liten pojk på väg ut i världen så måste jag avstå...säger kärringa! ha ha :D

Har själv en dotter, dock så har inte sambon sagt nåt om nåt hojförbud. Hon sa t.o.m till mig att jag INTE skulle sälja hojen, hon sa nåt om att det inte skulle vara nå roligt att bo mig mig om jag skulle vara utan hoj. :confused:

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla