Absolut sista onsdagturen STHLM 20/10 !??

Rocco skrev:
Hmm, jag satt också och fundera på att ta en tur idag men tänkte att det blir så sent... Men till helgen så får det gärna komma bra väder så man kan åka en liten resa över dagen. Är det någon annan som kan tänka sig typ Lördag lr Söndag om vädret tillåter sånt?

Lördag ser ut att bli regnig men på söndag kanske vi kan dra ihop ett gäng som inte är rädda för att frysa lite om fingrarna??

Tog en liten sväng igår innan det blev mörkt(den vanliga, upp till Gottröra macken etc). Vägarna var torra & fina, väldigt lite grus, men en massa lera & koskit på en plats(jävla bönder :fatta!), men jääävligt kallt på fingrarna blev det efter ett tag. Hoppas få tid att köra lite på helgen också, vi får se.

bikerwoman skrev:
På söndag börjar jag jobbet kl. 14.00 så snälla, snälla innan dess isåfall så att jag oxå kan hänga på? :)

Om vädret är fint så tänkte jag att man kör iväg vid 09.00 tiden.... då hinner man åka en bit! Men om det är fint på Lördagen så chansar jag inte på Söndagen utan åker då! Men som sagt...vädret bestämmer allt.

På onsdag - lunch kl. 13:00 (cirka) Knutby krog - vi kanske synz på vägen dit - you´ll never know..

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing