OLJEKYLD GSXR
FÖRBJUD STARSTRIKER
Visserligen har Kissen bara halva kubiken mot en riktig motor, men det kompencerar hans stålram så bra......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Thundercat skrev:det är möjligt...
ang taxin, jag åkte iaf bekvämt...
OLJEKYLD GSXR skrev:Visserligen har Kissen bara halva kubiken mot en riktig motor, men det kompencerar hans stålram så bra......![]()
![]()
![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:Visserligen har Kissen bara halva kubiken mot en riktig motor, men det kompencerar hans stålram så bra......![]()
![]()
![]()
Zeb_Macahan skrev:Vissa av oss andra (pga av intaget minns jag inte vilka) satt väl tveksammare ur trafiksäkerhetssynpunkt... men jag åker gärna med dig igen... du kanske fixar dito på sporthojsfesten?
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Just det, i minimotos använder man inte aluminium![]()
//jaG

Thundercat skrev:Jag har inte riktigt samma taxikontakter i Örebro, av ganska naturliga anledningar...
jag satt ju ensam i baksätet så jag kan ju inte klaga på platsen iaf... vissa andra hade det ju värre....![]()
Thundercat skrev:
Forkman skrev:Ingen som kommer ihåg vem som spydde på baren![]()
Zeb kanske kommer ihåg![]()
![]()
ähh, X-boxen e inge bra ps2 e bättre! förutom grafiken kanske!Köp XBOX och spelet MotoGP 2 så blir det lite roligare medans du väntar!!

Iceman1975 skrev:Nu börjar man bli nyfiken....Mer detaljer tack..
![]()
Forkman skrev:Ingen som kommer ihåg vem som spydde på baren![]()
Zeb kanske kommer ihåg![]()
![]()
snobben skrev:ähh, X-boxen e inge bra ps2 e bättre! förutom grafiken kanske!![]()
Zeb_Macahan skrev:Du måste ha traumatiska nätter om det ögonblicket fortfarande... Små pojkar mår inte bra av sånt![]()
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Det va nått dåligt i tequilan som dom serveradeså jag beslutade att reklamera den
//jaG

Forkman skrev:Inte så farligt, vaknar kallsvetig på nätterna ibland bara.![]()
Nåt jag inte kan glömma är HD-gubbarnas miner när du "reklamerade" tequilan.![]()
![]()
Iceman1975 skrev:Nu börjar man bli nyfiken....Mer detaljer tack..
![]()
Zeb_Macahan skrev:Som en sann kapitalist säger jag: Det finns inga problem som inte kan lösas med en sedelbunt, problemets storlek bestämmer sedelbuntens tjocklek...
//jaG
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |