Aarrggghh! Hur kan tv3....

Thundercat skrev:
Hur kan de eftersända champions league kvartsfinalerna bara för att sända top model och simple life? :huvet :dummer

Håller fullständigt med!
Alla som inte håller med är de som blev valda sist på gympan och fick eksem av gympa-brallorna... :lol
 
Fotboll och basket är :kocko det ska vara GOLF det är manligt :gnissla Nej men all idrott är kul att se på och utöva men inte fotboll och basket :fakta
 
Så länge de visar OZ klockan 00.05 så är jag då nöjd. Det är kung!
 
Henken skrev:
Så länge de visar OZ klockan 00.05 så är jag då nöjd. Det är kung!




Håller med, men dom sänder inte Scrubs villket också är bra. Men OZ är ett sån äg serie.
 
utgår Scrubs!?!?!? AGHHH!!!! ska spränga alla närliggande fotpolls arenor så vi får stopp på denna skiten :mad:
 
Therudeboy skrev:
Håller med, men dom sänder inte Scrubs villket också är bra. Men OZ är ett sån äg serie.

Nån som orkar sumera gårdagens oz lite snabbt? lyckades somna :huvet Man missar ju ett par mord ifall man missar ett avsnitt :gnissla
 
Scrubs var roligt i början...nu börjar Jan Itor gå mig på nerverna...men Nurse Reid är taaaaaaaaaaaajt!
 
Perra skrev:
Nån som orkar sumera gårdagens oz lite snabbt? lyckades somna :huvet Man missar ju ett par mord ifall man missar ett avsnitt :gnissla



Lite snabbt, dom var där med ett tv team och skulle snacka. Fick reda på att dom mulat adebisi och ville snoka men inget sa något. Sen gav cyril en tv repoter stryk som skulle ligga i hans cell hela natten och sen hände det inte så mycket mer.
 
Perra skrev:
Nån som orkar sumera gårdagens oz lite snabbt? lyckades somna :huvet Man missar ju ett par mord ifall man missar ett avsnitt :gnissla

Ny kille på ingående, O´Reilly försöker få honom att ta över Adebisi´s roll som enväldig kung genomn att mörda en reporter som var där för att göra ett reportage. Journalisterna grävde & höll på att nysta upp Adebisis mord & nåt mer. Cyril kom ihåg när journalisten intervjuade dem när han & O´reilly var små & fick spel. Spöade honom hårt...Fattade du nåt? :)

Edit: Upprepning :tungan
 
Henken skrev:
Ny kille på ingående, O´Reilly försöker få honom att ta över Adebisi´s roll som enväldig kung genomn att mörda en reporter som var där för att göra ett reportage. Journalisterna grävde & höll på att nysta upp Adebisis mord & nåt mer. Cyril kom ihåg när journalisten intervjuade dem när han & O´reilly var små & fick spel. Spöade honom hårt...Fattade du nåt? :)

Edit: Upprepning :tungan
jadå, lite iaf :D tack ska ni ha lite lättare att hänga med från början ikväll :)
 
Thundercat skrev:
Hur kan de eftersända champions league kvartsfinalerna bara för att sända top model och simple life? :huvet :dummer

Bläää för sån sport o det är nog de bästa de kan göra o eftersända sånt skit,egentligen borde all sport o sport nyheter vara samlade på en kanal.
Iförsig kunde vi haft en bike kanal med cross/enduro/superbike o sånt kul.
Simple life....hm det där kan man ju inte missa ha ha o dregla över Paris,
snygg men kanske något osmart blondin i TV iallafall.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top