A-torp, vem gör vad och vem vinner???

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Ja minna kära kollegor nu närmar sig A-torp med stora steg, jag har på nått sätt lurat mig själv till att jag har råd och att nudlar utgör större delen av kostcirkeln. Så vem vinner vem försvinner? Själv tror jag (vill inte erkänna detta) att Pelle_b(ratt) kommer att bli svår slagen. Minna japanska kontakter säger att han nu lyft i en 1000cc motor för att hänga med. Hans mindre arroganta teamkollega kommer nog lite längre ner. Wima (om du ska köra) kommer att göra en bra tävling. Pingu-pojken som onekligen satt mekarna i jobb kommer nog med vara där uppe :tummenupp . Sunkan, med den hojen kan man ju inte misslyckas så du får väll nästan ha lite favo tryck på dig :7peta. Motard slyngeln från norr kanske kan bli årets kanon eller mera troligt årets kalkon :rofl . Sen har vi ju minst en Jon-Doe som kommer att ta alla med häpnad :huvet . Själv ska jag bara glida runt och känna på hojen :hihi

Så vad tror ni???

björn

jag anmäler mig som LÖK mek åt Magnus (WCX) och ironman iaf.efter som det ser ut som inte ens Nudlar kan rädda den här tävlingen..men än så länge är inte sista ordet sagt....

Sukan har favorit skapet...helt klart. men jag vet att Magnus har bra lust att sätta dit honom iår..ironman Blir farlig så mycket kan jag säga..

Björn.e du ramlar av cykeln :hihi

Gottis skrev:
2058648

Björn.e du ramlar av cykeln :hihi

:4skrika Jag har bara ramlat av en gång pga av att jag ställt till det för mig. Detta var just på A-torp som då var min första tävling. Jag kommer inte att bada i år :7peta . Om jag sen kommer att åka fort vet i fan men pelle_b ska ju få svettas lite i alla fall :rock

Jag slutar på en 7:de plats :)

björn

björn.e skrev:
2058595 Ja minna kära kollegor nu närmar sig A-torp med stora steg, jag har på nått sätt lurat mig själv till att jag har råd och att nudlar utgör större delen av kostcirkeln. Så vem vinner vem försvinner? Själv tror jag (vill inte erkänna detta) att Pelle_b(ratt) kommer att bli svår slagen. Minna japanska kontakter säger att han nu lyft i en 1000cc motor för att hänga med. Hans mindre arroganta teamkollega kommer nog lite längre ner. Wima (om du ska köra) kommer att göra en bra tävling. Pingu-pojken som onekligen satt mekarna i jobb kommer nog med vara där uppe :tummenupp . Sunkan, med den hojen kan man ju inte misslyckas så du får väll nästan ha lite favo tryck på dig :7peta. Motard slyngeln från norr kanske kan bli årets kanon eller mera troligt årets kalkon :rofl . Sen har vi ju minst en Jon-Doe som kommer att ta alla med häpnad :huvet . Själv ska jag bara glida runt och känna på hojen :hihi

Så vad tror ni???

björn
Som du va på träningsläger i helgen som var måste du ju vara toksnabb :D , sen har jag hört att du hyrt in en liten en som ska köra in hojen i helgen åt dej så du slipper det själv (A-förarfasoner) :hihi
Vem ska få äran av att bara musche fram till sviestadloppet förresten?
Ecce för att han är för toksnabb
Medin för att han monterat oljefiltret ut och in?
Kobbe för att kompensera det lilla han har kvar på huvudet?

Om WIMA kan hålla sig på hjulen mer än 3 varv så kommer han att landa på pallen (och inte i leca havet). Borgh på den gröna kawan blir också giftig om han inte klotar.

Sen kommer det som sagt minst en ny snabb förmåga. Tror att det var nån fd crosskille från skåne som körde bra på Sviestad B-racet på sviestad förra året.

Vi i WCX Racing kommer någonstan på 5-10 plats före Björne, sunkan, pingvinen.... :hihi

LOTTAK skrev:
2058672
Ecce för att han är för toksnabb
Medin för att han monterat oljefiltret ut och in?
Kobbe för att kompensera det lilla han har kvar på huvudet?

Jag håller på kobbe, medins start ligger fortfarande och seglar lite :3freak . Om fettot kör ifrån mig lägger jag av :hihi . Angående helgen så är jag snart i toktrimm, att supa sig i form är det smartaste jag kläckt på länge :fattartil . Vidare behöver hojen köras in lite mjukt, så där av lånar vi ut den för lite morgon-gympa :D

björn

björn.e skrev:
2058671 :4skrika Jag har bara ramlat av en gång pga av att jag ställt till det för mig. Detta var just på A-torp som då var min första tävling. Jag kommer inte att bada i år :7peta . Om jag sen kommer att åka fort vet i fan men pelle_b ska ju få svettas lite i alla fall :rock

björn

du är optemistisk va har du kört på torpet som snabbast ?

löm inte bort skåne ligan dom hade kört ruggigt snabbt i spanien
:3freak

fan vad ska man göra starta ett tiggar brev till vänner och släkt...vill ju köra även om jag lär komma bland dom sista..vill köra för att få ett LOPP i ryggen...

Gottis skrev:
2058691 du är optemistisk va har du kört på torpet som snabbast ?

löm inte bort skåne ligan dom hade kört ruggigt snabbt i spanien
:3freak

Tja, har bara varit där en gång (första tävlingen) har för mig att jag körde 47 nått sånt. Hoppas ju kunna köra ca 42-45 tider nu.

Vidare har vi ju Ankeborgsmaffian från Götet som säkerligen vill upprepa Fredicks körning förra året. Dom kommer att köra fort fan med :3freak .

björn

björn.e skrev:
2058685 Jag håller på kobbe, medins start ligger fortfarande och seglar lite :3freak . Om fettot kör ifrån mig lägger jag av :hihi . Angående helgen så är jag snart i toktrimm, att supa sig i form är det smartaste jag kläckt på länge :fattartil . Vidare behöver hojen köras in lite mjukt, så där av lånar vi ut den för lite morgon-gympa :D

björn

Jag tror inte att du har förstått vilken oerhörd konkurrens det kommer bli i Mustash challenge 2006, om du bara ska glida runt och känna på hojen så är det nog lika bra att du plockar fram mustaschvaxet redan nu.
Förresten ligger nog min start och seglar lite den med. Jag räknar och räknar och varannan gång kommer jag fram till att jag inte har råd och varannan gång bestämmer jag min för att det går nog fan.....

Kobbe skrev:
2058782 Jag tror inte att du har förstått vilken oerhörd konkurrens det kommer bli i Mustash challenge 2006, om du bara ska glida runt och känna på hojen så är det nog lika bra att du plockar fram mustaschvaxet redan nu.

Tilllåt mig :rofl :rofl :rofl :arsele

Vidare finns det visst fler som tänker köra med 06:or, så dom får stå som favoriter :tummenupp

björn

björn.e skrev:
2058671 :4skrika Jag har bara ramlat av en gång pga av att jag ställt till det för mig. Detta var just på A-torp som då var min första tävling. Jag kommer inte att bada i år :7peta . Om jag sen kommer att åka fort vet i fan men pelle_b ska ju få svettas lite i alla fall :rock

björn

Det betyder ju att om jag skall komma därifrån med hedern i behåll blir 6:a!
Låter väl helt ok! Skall du dessutom ner på 42:or betyder ju det i sin tur att jag åker ändå snabbare, tusan vad det kommer gå då! :banana

Skämt åsido, det kommer säkert ett par sådana där extremt snabba ungtuppar vi aldrig sett tidigare så vi skall nog vara nöjda med topp-10.

Och vad gäller vinnartipset tror jag nog Sunkan med sin glänsande -06a!

Last edited:
Om jag ställer upp så är jag nog glad om jag kommer top 30 i mitt första Race..något säger att mina tider på anderstorp inte är till toppen....men under har skett förut 6 år nyare cykel,man har blivit lite mognare i sin körning :3freak
och jag ska förförsta gången köra på riktiga race däck inga sportiga gatdäck :)..

hmm jag får fundera över helgen hur jag ska göra....

Pelle B skrev:
2059345 Det betyder ju att om jag skall komma därifrån med hedern i behåll blir 6:a!
Låter väl helt ok! Skall du dessutom ner på 42:or betyder ju det i sin tur att jag åker ändå snabbare, tusan vad det kommer gå då!

Är det okej om man tar med ett lasso och liftar lite på rakan? :D

Penguin skrev:
2059552 Är det okej om man tar med ett lasso och liftar lite på rakan? :D
Helt okej, skall det gå så fort blir jag nog tvungen att ha något som bromsar lite extra i slutet på flygrakan! :fyllisar

Pelle B skrev:
2059728 Helt okej, skall det gå så fort blir jag nog tvungen att ha något som bromsar lite extra i slutet på flygrakan! :fyllisar

Men va fan om jag körde 47 tider för två år sedan på min första tävling med obefintligt med tid på en ny hoj, så borde man väl sänka sig med mer än 2 sec :va Eller har jag en gång till överskattat min obefinliga talang :huvet

björn

björn.e skrev:
2060221 Men va fan om jag körde 47 tider för två år sedan på min första tävling med obefintligt med tid på en ny hoj, så borde man väl sänka sig med mer än 2 sec :va Eller har jag en gång till överskattat min obefinliga talang :huvet

björn

NÄÄÄÄÄÄÄÄ Va fan ska jag göra :4skrika :4skrika

om jag kommer så får ni lov att inte skratta åt mej..just nu känner jag mig slöast i världen..hondan känns inte alls som R6:an jag sitter så jävla annolunda..lr så är det det att jag inte har suttit på en sporthoj på sen september......... Allt känns fel...bestämmer mig efter gälleråsen..har råd precis med Anmälnings avgiften så det blir direkt på Kvalet ingen träning innan..det är två kval va :confused:

Gottis skrev:
2060246 NÄÄÄÄÄÄÄÄ Va fan ska jag göra :4skrika :4skrika

om jag kommer så får ni lov att inte skratta åt mej..just nu känner jag mig slöast i världen..hondan känns inte alls som R6:an jag sitter så jävla annolunda..lr så är det det att jag inte har suttit på en sporthoj på sen september......... Allt känns fel...bestämmer mig efter gälleråsen..har råd precis med Anmälnings avgiften så det blir direkt på Kvalet ingen träning innan..det är två kval va :confused:

Bästa träning är tävling :rofl Bara att komma så ska jag förnedra dig totalt (ne det här är inte någon hållahandentråd :whip )

björn

Gottis skrev:
2060246 NÄÄÄÄÄÄÄÄ Va fan ska jag göra :4skrika :4skrika ..........
Allt känns fel...bestämmer mig efter gälleråsen..har råd precis med Anmälnings avgiften så det blir direkt på Kvalet ingen träning innan..det är två kval va :confused:

Ja det är 2 kval.

ps. jag lovar att :hej när jag kör förbi :blah ds.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti