A-torp 31/7....film?

KRILLE

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Retta -03
Du som var i röd grupp med en tankcam den dan.....finns du här :hej ,har du lust o lägga upp några klipp? :tummenupp

KRILLE skrev:
Du som var i röd grupp med en tankcam den dan.....finns du här :hej ,har du lust o lägga upp några klipp? :tummenupp

Han e på semester å kommer tillbaka i nästa v. Den som väntar på ngt gött väntar ALLTID för länge :D

Såg även att det var någon med cutscam som filmade bakom sig, någon från forumet kanske.

Last edited:
Som sagt, han med tankcam är på semester, men SLAS rände runt med bakåtkamera på eftermiddagen i röda gruppen... :hej

Film!!!

Det blev lite film ca: 60 min bakåt. Ska fixa en snutt framöver å läggaut här.

Klockade mig själv med hjälp av filmen igår 1,51,4

Det var givande med en kamera, man ser vad man kan förbättra på olika delar av banan.

hej hopp :hej

Med detta ville jag bara göra Er uppmärksamma på att SLAS har en film som han INTE har visat för oss :D :D

Så sant!!!

Endast den med hojåkning kommer att visas!! :whip

Men efter som jag vill ha med lite mer olika banor så blir det nog i oktober som jag tar tag i detta.

Filmen från a-torp 31/7

Hur blev det filmen..... eller har jag missat den här på forumet :rolleyes:

Skäms!!!

Hmm banden ligger på samma ställe som dom gort den senaste tre månaderna. Vet inte om det beror på tisbrist, lathet eller att jag inte har någon dator nu??????? Men när det blir något så kommer det ut en snutt här!!

Sorry!!!

SLAS skrev:
Hmm banden ligger på samma ställe som dom gort den senaste tre månaderna. Vet inte om det beror på tisbrist, lathet eller att jag inte har någon dator nu??????? Men när det blir något så kommer det ut en snutt här!!

Sorry!!!

Väntar o längtar.....fortfarande. :rolleyes:

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!