A-kassa mellan studier?

Har sökt på Boliden, LKAB, diverse företag i Stockholmsregionen, Kramfors, Luleå, Piteå...

Praktik etc. har aldrig varit problem. Alltid fått platserna jag sökt även om det varit konkurrens och fått goda vitsord. Men jobb är det värre med :gnissla

Har du någon speciell kompetens förutom inkompetensen?

Har du någon speciell kompetens förutom inkompetensen?
Faktiskt :)

Jag har testförarlicens för bilar. Kan mappning ytterst grundläggande, har kört lite med chassidyno och bromsbänkar och har hyffsad koll på hur aktiva och passiva säkerhetssystem i bilar fungerar.
Men innan jag pluggat vidare kan jag inte ta över ett helt pass. Därför ratas jag inom branschen jag har kunskap. Det jag kan göra är att få jobb på testföretag uppe i lapphelvetet. Men de har bara jobb under vinterhalvåret.

Men jag kommer nog hitta något. Jag är inte så kräsen när det kommer till jobb. Lite pengar är bättre än inga pengar :)

Faktiskt :)

Jag har testförarlicens för bilar. Kan mappning ytterst grundläggande, har kört lite med chassidyno och bromsbänkar och har hyffsad koll på hur aktiva och passiva säkerhetssystem i bilar fungerar.
Men innan jag pluggat vidare kan jag inte ta över ett helt pass. Därför ratas jag inom branschen jag har kunskap. Det jag kan göra är att få jobb på testföretag uppe i lapphelvetet. Men de har bara jobb under vinterhalvåret.

Men jag kommer nog hitta något. Jag är inte så kräsen när det kommer till jobb. Lite pengar är bättre än inga pengar :)

Kollat på bemaningsföretag?
Känns som om dom går förfullt nu när industrin dra igång och det saknas en massa folk som har blivit uppsagda.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg