A.C Farias, Darius, Matt Tepsi Sweden!

Köttig film :banana

Tacka Gabbe för att Darius fick låna hans hoj!!!

.../Yoshi "Clearwaterbiker Sweden Import"

Du behövde ju inte kopiera hela rubriken på tråden då D skrev lite fel på Mattis namn ;)

Synd att man inte kan tanka hem den.. Den e ju RIKTIGT grym! Darius äger helt klart! :tummenupp

Äch.. Va faan höll han me den svarta fightern på med... Ja me kan varva en hoj på varvstoppet o ryka lite...

De ä annat det matti..

MR.Robin skrev:
2066357 Äch.. Va faan höll han me den svarta fightern på med... Ja me kan varva en hoj på varvstoppet o ryka lite...

De ä annat det matti..

Klarar du det Darius kan så borde du också vara topp 10 i världen.
Matti är duktig men det är några år kvar innan han kommer upp i Darius nivå. Men det tror jag han kommer göra till slut. :Bugar

Lånad hoj som han kör för första gången. Tycker han gör ett okej jobb. Nästan så jag inte skulle ha gjort det bättre :rolleyes: eller inte

Last edited:
Säkra killar ABSOLUT :klappar ,men R1:an va det väl bara att renovera efter att den där Darius varit där&varvat sönder skiten :confused:(Hyggligt med en lånad hoj).Klyftig kille som lånade ut hojen....... :huvet

SLADDVARNING skrev:
2072487 Säkra killar ABSOLUT :klappar ,men R1:an va det väl bara att renovera efter att den där Darius varit där&varvat sönder skiten :confused:(Hyggligt med en lånad hoj).Klyftig kille som lånade ut hojen....... :huvet

var och tittade på denna showen, Darius blåste antagligen topplockspackningen då. när han varva den mot varstoppet en lång stund så small det till som fan och börja spotta ut vit rök som luktade apa.... så den behövdes säkerligen renoveras. han körde jävligt vårdslöst också höll på att krocka med AC Farias. så det såg VÄLDIGT okontrollerat ut när han körde. om man jämförde med de andra 2.

Robertzon skrev:
2072554 var och tittade på denna showen, Darius blåste antagligen topplockspackningen då. när han varva den mot varstoppet en lång stund så small det till som fan och börja spotta ut vit rök som luktade apa.... så den behövdes säkerligen renoveras. han körde jävligt vårdslöst också höll på att krocka med AC Farias. så det såg VÄLDIGT okontrollerat ut när han körde. om man jämförde med de andra 2.

Det beror nog lite på att Darius från början inte var medräknad i den ordinarie showen. Men visst, han brassade rejält! :D :yoparty

Robertzon skrev:
2072554 var och tittade på denna showen, Darius blåste antagligen topplockspackningen då. när han varva den mot varstoppet en lång stund så small det till som fan och börja spotta ut vit rök som luktade apa.... så den behövdes säkerligen renoveras. han körde jävligt vårdslöst också höll på att krocka med AC Farias. så det såg VÄLDIGT okontrollerat ut när han körde. om man jämförde med de andra 2.

ja men va fan darius is the man! :yoparty då får man göra sånt...

när man tittade på showen så tyckte jag nog att Darius var den sämsta av dem... man fick den kännslan.. tyckte Matti var bättre, MEN det är inte lätt att komma och åka på en lånad hoj + att Darius annars e GRYMM..!!! jag tycker att alla gjorde en bra show..!!!!

asså jag var där men inget av det där såg jag.. :va jag såg när dom körde så även när han blåste topp pakningen men sen sa dom att det var slut å dom åkte in i båsen å satte sig där å skrev autografet å skit....

hur fan kunde jag missa allt det där :confused:

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...