A 25:38

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
DEN montern får ni INTE missa på mässan !!! :mad:

Där händer det historiska grejer !!! :D
Ett hysteriskt glatt gäng tjejer meckar om en Ducati 999 S , som inte hunnit rulla många centimeter, från gathoj till banhoj !! :yoparty

Nu står den nästan "naken" i montern.....men COOLA kraschkåpor ska på o lite annat smått o gott !!:yoparty

Kom förbi o surra lite..........RÖSTA på oss !!!!:yoparty

Mer finns att läsa i senaste numret av Mc Nytt sid 21, eller på länken här under !! :tummenupp

Vi ses !!

DEN montern får ni INTE missa på mässan !!! :mad:

Där händer det historiska grejer !!! :D
Ett hysteriskt glatt gäng tjejer meckar om en Ducati 999 S , som inte hunnit rulla många centimeter, från gathoj till banhoj !! :yoparty

Nu står den nästan "naken" i montern.....men COOLA kraschkåpor ska på o lite annat smått o gott !!:yoparty

Kom förbi o surra lite..........RÖSTA på oss !!!!:yoparty

Mer finns att läsa i senaste numret av Mc Nytt sid 21, eller på länken här under !! :tummenupp

Vi ses !!

I'll be there!

/Carin

Kul att ni gör ett fett projekt av det. Mer synd att man inte kan närvara och rösta på er :(

Lycka till göörlz!!

Jag röstade på er! När, och av vem kan jag inkassera min röstningspremie?

Jag röstar bara om ni är klädda i sexiga läderkläder eller dylikt. Men vill man se medelålders "tanter" i läder?
Mattias vill ju, men han har ju kalaskula som en medelålders gubbe också iofs...

Jag röstar bara om ni är klädda i sexiga läderkläder eller dylikt. Men vill man se medelålders "tanter" i läder?
Mattias vill ju, men han har ju kalaskula som en medelålders gubbe också iofs...

Betsy och prillan är inte ens i närheten att vara tanter. De är inte en dag över 23!! (och vad som står i deras profiler har de bara skrivit dit för att verka mogna!!:tungan )

Btw: Får man rösta flera ggr??:)

/Carin

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!