99RiderZ Wheelie 2006 - DVD

Nja, så dålig har inte sommaren varit, vi hade ju flest soltimmar i Sverige. Vi har nog helt enkelt varit dåliga på att filma. I och för sig kom det snö typ en månad tidigare än i fjol och det var i september vi filmade det mesta då.
.

Jag var hemma i östersund i somras och tyckte att vädret minst sagt inte var nått vidare, men bara skit var det dock inte :)

Synd om det nu inte blir nån film för i år, gillade förra wheelie filmen :)

Lyfter denna tråd i undran om det är någon som har kvar filmen och har lust att ladda upp den så att jag också kan få ner den på datorn :P vore skit schysst!

Lyfter denna tråd i undran om det är någon som har kvar filmen och har lust att ladda upp den så att jag också kan få ner den på datorn :P vore skit schysst!

Jag har den nog någonstans i en hylla på skiva tror jag... Om jag hittar den, vart ska den läggas?

Vore skit schysst om du kunde ladda upp den på tex piratebay eller nått sånnt. eller ta något ställe där det går att ladda ner från, för min del spelar det ingen roll.

Vore skit schysst om du kunde ladda upp den på tex piratebay eller nått sånnt. eller ta något ställe där det går att ladda ner från, för min del spelar det ingen roll.

Skivan låg inte i fodralet som jag trodde, vet inte var den är någonstans.

Nyheter
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT