99% Deal....feedback,tack!!

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Sådär, klardealat!

* Yamaha FZ6N
* 2005
* Svart ( även svarta motorn :-)
* 0 mil !!!!

63 900sek.

Hämtas i vår dvs. slipper försäkring samt förvaring till dess.
Får 10% Rabatt på ett GPR system + fri montering !!

Blir nog inte bättre än så här va........ :va

*KÖPT* :banana

Last edited:
Låter kalas, och verkligen toksnygg hoj :tummenupp Bara att slå till!

Jonte myra skrev:
Sådär, klardealat!

* Yamaha FZ6N
* 2005
* Svart ( även svarta motorn :-)
* 0 mil !!!!

63 900sek.

Får 10% Rabatt på ett GPR system + fri montering !!

Blir nog inte bättre än så här va........ :va

Bra deal..det billigaste jag fann är

FZ6N -05 silver, svart, röd 65 900:- och 15% på hela sortimentet och 3 års garanti. Inte prutat ngt då..

2fast4hjo skrev:
Bra deal..det billigaste jag fann är

FZ6N -05 silver, svart, röd 65 900:- och 15% på hela sortimentet och 3 års garanti. Inte prutat ngt då..
15% rabatt på hela sortimentet, är det något som automatiskt ges bort till samtliga kunder hos din handlare vid köp av ny hoj?

Annars är det inte särskilt relevant att ta upp som vore det en del av listpriset, då det ju antagligen är en förhandlingsfråga.

sgtpepper skrev:
15% rabatt på hela sortimentet, är det något som automatiskt ges bort till samtliga kunder hos din handlare vid köp av ny hoj?

Annars är det inte särskilt relevant att ta upp som vore det en del av listpriset, då det ju antagligen är en förhandlingsfråga.

sett 15% kommande 12 månader förut så det är nog standard och hon skrev icke prutat...

sgtpepper skrev:

.
JA. se svar ovan..

Priset jag angav i mitt inlägg går det säkert som sagt att pruta på/få med ngt vid köp (annars får jag skälla på Korn & Co)

Har precis infört 3 års garanti. Jag köpte i aug och fick bara 2 år (har dock inte kollat exakt vilka datum som gäller) :4skrika
Om man värdesätter 5 års garanti http://www.biketrollhattan.se/?p=site/nyamc ( dock 69900)

Last edited:
Jag får 5 års gar. ( Yamaha garanti ) Värderar dock mycket att det är den svarta med svart motor, Svart överlag verkar tight att hitta.. :confused: Om du inte köper nytt vill säga.

Det blir en 30års present från mig själv....... :hihi

Jonte myra skrev:
Jag får 5 års gar. ( Yamaha garanti ) Värderar dock mycket att det är den svarta med svart motor, Svart överlag verkar tight att hitta.. :confused: Om du inte köper nytt vill säga.

Det blir en 30års present från mig själv....... :hihi

lägg upp en bild så man får se hur en sån där ser ut

snygg, ska kolla FZ1N eller vad den nya heter, fast försäkringsbolagen dreglar väl då förstås.

2fast4hjo skrev:
JA. se svar ovan..

Priset jag angav i mitt inlägg går det säkert som sagt att pruta på/få med ngt vid köp (annars får jag skälla på Korn & Co)
Så 15% rabatt är alltså del av listpriset? :va

Jonte myra skrev:

Verkar vara ett riktigt bra pris för en ny hoj :tummenupp
Betalar du den nu och blir ägare? Kolla upp lite vad som händer om det skulle bli en stöld, brand o.s.v. eller om handlaren går i konkurs innan du kört ut cykeln ur affären.
Det finns exempel på folk som haft bilar stående hos förmedlare och fått problem när stället kursar även om man är registrerad ägare.

2fast4hjos PM-box var full så jag svarar här.

2fast4hjo skrev:
Svar på
sgtpepper skrev:
Så 15% rabatt är alltså del av listpriset? :va

Nej..du får 15% på övriga sortimentent de kommande 12 månaderna köp precis som mike77 skrev. www.mc-kompaniet.se
Jo, men vad jag menar är om denna rabatt är något som alla kunder automatiskt får vid köp av en ny MC hos dom eller om det är en deal som du har med dom? Det står ingenting på deras webbsidor om det vad jag kan se.

Jag tror nog man skall vara lite försiktig med att göra upp affärer åt företag, det är inte helt lyckat.

TomTroll skrev:
Verkar vara ett riktigt bra pris för en ny hoj :tummenupp
Betalar du den nu och blir ägare? Kolla upp lite vad som händer om det skulle bli en stöld, brand o.s.v. eller om handlaren går i konkurs innan du kört ut cykeln ur affären.
Det finns exempel på folk som haft bilar stående hos förmedlare och fått problem när stället kursar även om man är registrerad ägare.

Köpt ihelgen, blir ägare till våren. Har kontrakt på att hojen e`betald men ägarbyte görs i april. Deras företagsförsäkring täcker olyckor etc. Köpt på yamaha center som verkat där sedan 1980 så det känns relativt lugnt :)

I veckan ska jag dit o välja ut system, blir troligen ett GPR i carbon :D

Identisk bild:

Bifogat

• 2006_FZ6_Color_Diamond-Black.jpg
    2006_FZ6_Color_Diamond-Black.jpg
    58.4 KB · Visningar: 66
Jonte myra skrev:
Köpt ihelgen, blir ägare till våren. Har kontrakt på att hojen e`betald men ägarbyte görs i april. Deras företagsförsäkring täcker olyckor etc. Köpt på yamaha center som verkat där sedan 1980 så det känns relativt lugnt :)

I veckan ska jag dit o välja ut system, blir troligen ett GPR i carbon :D

Identisk bild:

Fan vad MINT!!!

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...