Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kenya skrev:Hej på er!
Står mellan valet och kvalet om jag ska köpa en 954 eller en 1000rr..
Är det någon som har några tips vore jag tacksam![]()
Är 1000 väd pengarna eller ska man spara dom o lägga godis på 954:an![]()
Kenya skrev:Hej på er!
Står mellan valet och kvalet om jag ska köpa en 954 eller en 1000rr..
Är det någon som har några tips vore jag tacksam![]()
Är 1000 väd pengarna eller ska man spara dom o lägga godis på 954:an![]()
snabbåka skrev:Citerar säljaren som sålde en 1000rr till brorsan min.
Mycket skiljer dessa cyklar åt och varför åka gammalt när dom just ändrat vissa grejer för att dom skall bli bättre.
men mitt tips köp en zx10 istället nu när man inte behöver skämmas för att åka kawasaki![]()
Om jag skall referera till vad min gamla far sa när man stod på crossbanan med sin gamla yz som kunde ha bytts ut för två säsonger sen:det du har kört förut är du van vid en ny hoj skulle ta ett par timmar innan du blir vass på denFelix skrev:Om jag skall referera till Performance Bikes så körde Bruce Dunn snabbare med en 954 med PC3:a och slipon än en original 1000 RR på deras testbana...
/F
OLJEKYLD GSXR skrev:Har kört båda och tycker att 1000 är bättre, gillar chassiet och bromsarna.Köp om du har råd, annars är 954 en mycket bra hoj det med, inget snack om det.
Victor skrev:Jag undrar om inte värdeminskningen blir ungefär densamma på dom två hojarna, i kronor räknat. Om två år så kommer det vara större efterfrågan på 1000 än en gammla modellen.
fezt skrev:Du kommer få femtiotolv olika svar här.....
Mitt tips, köp 1000rr, det här så pass många updateringar plus en mycket starkare motor...![]()
Victor skrev:Om två år så kommer det vara större efterfrågan på 1000 än en gammla modellen.
Du verkar inte ha alla hästar i hagen..... de e tänt men ingen hemma?Teo skrev:Njet, den motorn är död, köp 954:an, ballare stunthoj met pipan på rätt plats! samma swing, bättre frambromsar (nissin, 1000 har tokkikkikio)
.
MANGAN skrev:...Köp en 1000rr
...Det är absolut värt pengarna
954:an känns som en gammal DBS cykel jämfört med 1000:n
jag har ägt bägge två modellerna visst 954:an är en jävligt fin cyckel det också ...men går inte att jämföra med 1000:n sittstälningen är mer "rättupp" sittande på 954:an medans 1000:n är mer racing brutalt mer "power" i 1000:n.
med mycket mer
mvh Mangan
Kenya skrev:En del säger ju att lådan på 954:an klonkar och lever sitt eget liv ibland medans andra säger att den är klockren. Du har ingen erfarenhet av det elle?![]()
Jag håller med feztarenfezt skrev:Du kommer få femtiotolv olika svar här.....
Mitt tips, köp 1000rr, det här så pass många updateringar plus en mycket starkare motor...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |