Pacman
Gudomlig sporthojare
En konstruktion för en långmils-tour:er helt enkelt![]()
Tja, inte bara kanske. MotoGP-hojarna (de flesta i alla fall) har också drev istället för kedja för bättre tillförlitlighet vid höga varv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En konstruktion för en långmils-tour:er helt enkelt![]()
Menade det som något positivt... Ja det är ett system för hög tillförlitlighet.Tja, inte bara kanske. MotoGP-hojarna (de flesta i alla fall) har också drev istället för kedja för bättre tillförlitlighet vid höga varv.
Menade det som något positivt... Ja det är ett system för hög tillförlitlighet.
Man kan/ska aldrig köpa hoj med hjärnan. Man ska köpa den hoj som man verkligen VILL HA! Det spelar ingen roll vad siffrorna på papperet säger, det är hojen som gör dig gladast när du ser den på morgonen eller som du är mest stolt över att kalla "din" som ger dig mest för pengarna.
HRC-stickers och kammar drivna av drev på SP-1:an är kärlek!
Tog premiärturen med hojen nu. Är helt mållös. Ljudet, draget, utseendet, chassi.
Min SP1a har kittade framgafflar ala SP2 med andra fjädrar. Kan ju bara säga att den styr helt brutalt bra. Mycket snabbare än min förra GSXR 600 02 som va original. Draget är grymt skönt. Ljudet är något av det skönaste jag varit med om. Jag är totalt såld på SPn.
Ett problem bara. Min hastighetsmätare verkar fucka sig lite, typ visar konstiga kilometer ibland mm. nån annan som har fått detta? Kunde ligga i 90, och när jag drar på kan den visa typ 0, 13, 45 osv. när jag släpper gasen nån sekund kan den sedan visa verkliga farten.
Köp SP1!!!
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning