954 vs SP1?... rad4:a vs twin?

Man kan/ska aldrig köpa hoj med hjärnan. Man ska köpa den hoj som man verkligen VILL HA! Det spelar ingen roll vad siffrorna på papperet säger, det är hojen som gör dig gladast när du ser den på morgonen eller som du är mest stolt över att kalla "din" som ger dig mest för pengarna.

HRC-stickers och kammar drivna av drev på SP-1:an är kärlek!

Tycte de hade en kul förklaring bara.

Hade jag brytt mig i vad som stod på pappret så skulle jag definitivt valt nån annan hoj!! Men, jag gillar inte o va en i mängden, därav twin. Men e dock inte lika insnöad som en del ducceåkare e..

Tog premiärturen med hojen nu. Är helt mållös. Ljudet, draget, utseendet, chassi.

Min SP1a har kittade framgafflar ala SP2 med andra fjädrar. Kan ju bara säga att den styr helt brutalt bra. Mycket snabbare än min förra GSXR 600 02 som va original. Draget är grymt skönt. Ljudet är något av det skönaste jag varit med om. Jag är totalt såld på SPn.

Ett problem bara. Min hastighetsmätare verkar fucka sig lite, typ visar konstiga kilometer ibland mm. nån annan som har fått detta? Kunde ligga i 90, och när jag drar på kan den visa typ 0, 13, 45 osv. när jag släpper gasen nån sekund kan den sedan visa verkliga farten.

Köp SP1!!!

Tog premiärturen med hojen nu. Är helt mållös. Ljudet, draget, utseendet, chassi.

Min SP1a har kittade framgafflar ala SP2 med andra fjädrar. Kan ju bara säga att den styr helt brutalt bra. Mycket snabbare än min förra GSXR 600 02 som va original. Draget är grymt skönt. Ljudet är något av det skönaste jag varit med om. Jag är totalt såld på SPn.

Ett problem bara. Min hastighetsmätare verkar fucka sig lite, typ visar konstiga kilometer ibland mm. nån annan som har fått detta? Kunde ligga i 90, och när jag drar på kan den visa typ 0, 13, 45 osv. när jag släpper gasen nån sekund kan den sedan visa verkliga farten.

Köp SP1!!!

byt ut givaren till till hastighets mätaren..

Tjena mors! Kan avslöja att det blev en FET 954:a! Körde hem den de 34:a milen häromdagen. Störtskön hoj... att enbart vfren är till för touring är en myt. Denna gör jobbet minst lika bra... framförallt snabbare.. :D

Tack för vägledningen boys.. nu har jag hittat rätt!

//KaliZ

Last edited:
Back