Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
byskebon skrev:250275398 oktan är ju som sakt för att det inte ska spika lika lätt, så om man inte har en hojj med jätte hög komp tex en trimmad 125:a cross lr en tävlings hojj så märker nog dom flesta ingen skillnad![]()

nae me det är klart med känns.. gött som fanBärgren skrev:2500576Du sitter väll inte med trynet vid ljuddämparens mynning när du tjör?![]()
![]()

Joakim_Lilja skrev:2505449sj kör jag 98 med castrol oljafunkar as bra, körde ett tag på 95, men det känns som om den går bättre med 98
![]()
vi hittade ett fat 108oktan racing soppa i ferådet på verkstan och tankade de i en polares trimmade yz 250 och det var ingen skillnad!! inte på effekten men däremot sotade den betydligt mindre!aa för vissa har ju pengar..._RaLLaN_ skrev:250665298 och dyr olja i min gasgas![]()
Mr EmCom skrev:2506794aa för vissa har ju pengar...
) Är ju inte så mycket dyrare, samt att jag kör på Motul 800 (om jag får tag i det, annars får det bli någon racingolja av annat märke)|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|