Yamgzxr Dayt SS
Ny medlem
Stort tack! Och som vanligt hittar jag ALLA JÄVLA HYLSOR UTOM 32mm!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för skillnader om det är några mellan 00-01 929 och 954 -02
Är nämligen väldigt sugen på att bli en i "CBR gänget"!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.mcpoolen.se/mc/info/honda/fireblade.shtml
Här kan du se bladens historia och uppdateringar från år till år..![]()
Nå'n som kan ge ett snabbt svar på vilken effekt det är på framblinkerslamporna orginal?
Har bytt till minibliknkers som blinkar väldigt ihärdigt så jag måste dit med lämpligt motstånd.
Stort tack! Och som vanligt hittar jag ALLA JÄVLA HYLSOR UTOM 32mm!!!!
Hmm... letar som sagt efter en 929 men grabar... ni som har lite koll.. Fick höra innan att 954 är som att köra en tourer.. Förra säsongen körde jag en R1 vilket betyder att jag hade väldigt böjda knän.. oskönt säger vissa. lite fräckare säger jagmen är det stoooooor skillnad på körställningen på en 929 från 00,01 än på en r1 98 ??? nån som kan hjälpa mig lite?
Bakhjulet förmodar jag.....jag åkte o köpte en hylsa på Biltema så man har..stod oxå med alla möjliga hylsor utom 32.an..grannen hade välsorterad låda så man fick låna![]()
Hmm... letar som sagt efter en 929 men grabar... ni som har lite koll.. Fick höra innan att 954 är som att köra en tourer.. Förra säsongen körde jag en R1 vilket betyder att jag hade väldigt böjda knän.. oskönt säger vissa. lite fräckare säger jagmen är det stoooooor skillnad på körställningen på en 929 från 00,01 än på en r1 98 ??? nån som kan hjälpa mig lite?
PANIK!
Nån som har plockar isär framlyset/går det?
Är det mycket jobb att plocka bort det så jag har det löst i handen så att säga?
Skulle byta positionslampa idag..
Och den där jäkla gummigrejen gick ju knappt att få in igen..
Vilket medförde att den lilla lampan numera bor i hela lamphuset..![]()
ÄR det bara ta en ny lampa och leva med det över sommaren och göra det till ett vinterprojekt?
Nån som klantat sig likandant???? Tips?
dammsugare+tunn slang tejpa ihop och sug ur den lilla lampan
bara en liten fråga har en 00- helt orginal ingen drevninge ller liknande, bara bolton. är det fler en jag som inte får upp hojen i tvåan utan kopplinga asså genom att dra upp den på gasen? undrar bara. här borde det ju vara någon som vet. förmodligen bara jag om är kass.
På låga varv/låg hastighet går det inte för mig, min är skitslö på låga varv. Men uppåt... ptja, höga varv o högre hastighet är det inga problem.
(ouch vilket luddigt svar)
vara kan jag köpa helrör till min 929a.??
yoshi el akra el nåt annat!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |