9 månader efter krashen

Har skrivit ett långt inlägg i din gästbok/blogg där jag beskriver vad jag upplevde. Det står dig fritt att använda hela/delar om du så önskar!

Jag tycker att det vore bra om det inlägget läggs in här också! Visserligen är vi många som läser Torsteins blogg, men ditt inlägg har mycket att tillföra här på SH :tummenupp

Läste precis bloggen. Mycket stark och tankeväckande läsning. Tack för att du delar med dig och hoppas att du snart blir "körbar" igen. /Lasse

Hej folkens..
Tack för alla PM,Mail, inlägg i bloggen, telefonsamtal jag fått det värmer mkt att se ni tar del av mina små memoarer.

Som jag skriver så vill jag inte ni skall sluta köra hoj. (Det tänker inte jag göra). utan fundera en liten extra gång nästa gång du skall göra något du inte känner dig helt 100 på. och tänk inte.. "Det gick ju igår".

Keep the rubber side down folks. :yoparty

Vilken resa du gjort kungen! Skönt att du fortfarande brinner för hojåkningen!

Vet inte hur många gånger jag under tiden jag läste din berättelse tänkte på om jag skulle sälja eller fortsätta åka ;)

Jag kom o tänka på de idiotiska jag själv va "tvungen" att göra i lördags, bara för jag hade köpt nytt bakdäck så var jag förståss tvungen att provköra!! I 5 grader plus och en helvetisk massa grus överallt :D Smart va? njaaee kanske inte så genomtänkt :P

Hoppas du får en kanonvår och sommar med hojåkning :D

Vilken resa du gjort kungen! Skönt att du fortfarande brinner för hojåkningen!

Vet inte hur många gånger jag under tiden jag läste din berättelse tänkte på om jag skulle sälja eller fortsätta åka ;)

Jag kom o tänka på de idiotiska jag själv va "tvungen" att göra i lördags, bara för jag hade köpt nytt bakdäck så var jag förståss tvungen att provköra!! I 5 grader plus och en helvetisk massa grus överallt :D Smart va? njaaee kanske inte så genomtänkt :P

Hoppas du får en kanonvår och sommar med hojåkning :D

Preics.. kan vi alla försöka undvika dessa små sakerna tror jag vi räddar en del av oss iaf.

Och Joo du kan lita på jag skall köra hoj i sommar.. om så det blir en Sukka 550 MED Växelindikator så skall det köras.

Hur går det för dig i återhämtningen o träningen Kungen? varit tyst ett tag nu hoppas allt är bra!

Det går upp och ner här i livet.. min nya höft funkar kalasbra.. är den senaste modellen med ADSL och USB Anslutning.

Träningen går mkt långsamt framöver. sliter med att få benet över 90grader. samt inåt och utåt rotation.
annars har jag fått andra bekymmer på halsen. eller huvudet. utbrändhet, beslutsångest, depresion, m.m så nu knaprar jag happy happy joy joy piller. fast dem tar ett tag innan dem funkar..

Sömnen har vi hittat en lösning på. Insomnings piller. jippiieee funkar asbra.. nu sover jag typ 6-8 timmar om natten känna skönt att äntligen få sova efter 11 månaders vakande.

Uppdaterar min blogg lite nu och då på www.speedpix.se

/Torstein

Hur går det för dig i återhämtningen o träningen Kungen? varit tyst ett tag nu hoppas allt är bra!

tyvärr blir det ingen hojkörning på mig i år. och kanske aldrig. fast vi skall aldrig säga aldrig.

Preics.. kan vi alla försöka undvika dessa små sakerna tror jag vi räddar en del av oss iaf.

Och Joo du kan lita på jag skall köra hoj i sommar.. om så det blir en Sukka 550 MED Växelindikator så skall det köras.

Last edited:
Fy fan vilket helvete du måste ha gått igenom..

Har läst bloggen nu, stark läsning måste jag säga..Fast du verkar ju ha humorn i behåll iallafall, måste erkänna att ja garvade lite åt det där med att välja liter-mått, även om det säkert inte var särskillt kul för dig..

Hursomhelst så verkar du ju va en seg jävel, så kämpa på nu allt va du orkar så ska du se att det löser sig så småningom!

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back