9.5/10 Av mig

Vetifasen vad som hände men det såg ut som om jag hade dubbelpostat och nätet dog för mig, ber om ursäkt ifall så var fallet . .

Fy fan, kan ha gått värre än det ser ut också, inte ovanligt att folk springer runt en stund med bruten nacke och andra otrevliga skador med namn som låter som exotiska maträtter.

...och höll på att glömma, det obligatoriska viktigpetterbjäbbet; den har varit uppe förut!

...tror jag.

/perris

sega poliser .. för mycket munkar där tror jag. tar ju nån halv minut innan dom går ur bilen och börjar springa.

Hade det vart amerikanska cops hade dom typ hoppat ut i farten och sprungit ifatt och pucklat på mc föraren/ moppe föraren / vadfadetnuvar.

:D

Haha, vafan håller de på med. Det är väl inte is de kör på?! :arsele
Nej men Athens :gator är snorhala även om det är torrt

den första ser ju helt sjuk ut synd att han missar landingen han får en 7:a av mej :näsblod

sega poliser .. för mycket munkar där tror jag. tar ju nån halv minut innan dom går ur bilen och börjar springa.

Hade det vart amerikanska cops hade dom typ hoppat ut i farten och sprungit ifatt och pucklat på mc föraren/ moppe föraren / vadfadetnuvar.

:D

eller var de tvärtom?

Dom är två stycker på hojen?
Ser fan inte det när hojen åker, men i luften är det två st varav en slår en fet volt 10/10 poäng ger jag!:tummenupp

Nja, vet inte vad det är men, det är 2 på mc´n varav föraren klarar sig glatt om man ska tro bilden. Vet inte om han tror det är en "portal" till en annan dimension när han ser taxin komma eftersom han inte lägger ann en sväng....

Ser ju så jäkla dåligt :S , glasögon ngn ?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8