9år gammalt regndäck

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
En sån med klocka :/
Köpte regndäck fram o bak för 300kr
men mc meken sa åt mig när han krängde på dem idag att dem var från 98 dvs 9 år gammla ...:huvet

går detta o köra på något speciellt man ska tänka på har inte hunnit provåka ännu

Haha, borde dem inte vara stenhårda isf? Jag hade nog inte kört med dem om de var 9 år gamla.

Har hört att däck håller sig "nya" i 2 år.

Haha, borde dem inte vara stenhårda isf? Jag hade nog inte kört med dem om de var 9 år gamla.

Har hört att däck håller sig "nya" i 2 år.

aja om jag vetat att dem var gammla hade jag aldrig köppt dem ...
Men men har krängt på dem o lika bra o prova iaf mc meken idiotförklarade nog mig idag:huvet

aja om jag vetat att dem var gammla hade jag aldrig köppt dem ...
Men men har krängt på dem o lika bra o prova iaf mc meken idiotförklarade nog mig idag:huvet

Äh, kör med dom. Varför skulle dom vara odugliga bara för att dom är gamla. Däck är färskvara, men bara för det är det inte obrukbart om det är gammalt. Men räkna inte med att vinna några SM tävlingar med dom.

300 är väl inget att bråka om.

kan bara medela att däcket funkar kanon o köra på uppruggat o mjukt så att det duger åt mig iaf :D...

man kan säga att däck är lite som suddgummin. när ett suddgummi är gammalt måste du sudda med det för att få det att fungera igen. Samma sak med däck. akta för torrsprickor å sånt bara.

man kan säga att däck är lite som suddgummin. när ett suddgummi är gammalt måste du sudda med det för att få det att fungera igen. Samma sak med däck. akta för torrsprickor å sånt bara.
hehe för o få framdäcket o ligga ute mot kanten fick vi trycka i nästan 9bar ...det var intresant

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN