Nej. Det finns hus kvar! Läste en artikel om det där nyligen. De gamla invånarna vallfärdade till sin by när vattenståndet var lågt och husen såg dagens ljus igen under några korta veckor.
finns det några bilder på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Det finns hus kvar! Läste en artikel om det där nyligen. De gamla invånarna vallfärdade till sin by när vattenståndet var lågt och husen såg dagens ljus igen under några korta veckor.
finns det några bilder på det?

Min tjej får jag bara med i bilen på sådan rundor, då kan hon läsa, surfa på nätet med mobilt bredband, äta, sova, kolla film, blogga, spela spel osv medan jag kör.....
Hur övertyga om att ta bågen istället![]()
Underbar resa du gjort. Imponerad att du gjorde det efter din crash. har dratt ungerfär samma runda men i bilen.
Så min fråga.... hur fasiken lyckades du övertyga din tjej att hänga på bak, med rygga t.o.m som jag såg på några bilder och i tält.
Min tjej får jag bara med i bilen på sådan rundor, då kan hon läsa, surfa på nätet med mobilt bredband, äta, sova, kolla film, blogga, spela spel osv medan jag kör.....
Hur övertyga om att ta bågen istället![]()
Hur gör ni, kör ni bara i dagsljus och vad gör ni om det vräker ned regn av satan i 8 timmar? Kör ni?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |