#83 R1000 gjorde premiär!

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Jag var f-n inte snabbast, dock skrev jag den längsta race-rapporten!

HTRacing

SM3.jpg

Tjena,

Hade ingen aning om att vi låg och kämpade i samma klunga under lördagen ... jag tänkte samma om #121 som Du uppenbarligen tänkte om både mig och #121:)

Dock jävligt läskigt att läsa om ditt bromsproblem ... sådana intermittenta fel är jävligt lömska ... gäller fan att kolla noga efter krasch. För ett par år sedan fick en kille tvärstopp ut på gamla start&mål ... efter att ha kraschat i ett tidigare pass ... och blev totalrammad. Det såg jävligt illa ut!

Skruva utan stress så krigar vi nästa gång!

Mvh Mårten

Tack för i helgen! :tummenupp

Tack själv för trevligt sällskap! Grattis till en grymt bra körning också! Nästa gång står du på pallen :tummenupp

PS. Hälsa Andreas och tacka för all hjälp :bugar

Skruva utan stress så krigar vi nästa gång!

Med ny pump, nya belägg och renoverade ok ska det inte vara några problem. Men f-n så snopen jag blev när det slog tvärnit på start & mål :gnissla

Tack för bra draghjälp också, synd bara att jag bromsa på mig när jag ville in & kriga :D Men nästa gång så...

Tack själv för trevligt sällskap! Grattis till en grymt bra körning också! Nästa gång står du på pallen :tummenupp

PS. Hälsa Andreas och tacka för all hjälp :bugar

Det var så lite så man blev ju utnämnd till mästarmekaniker och allt....:tummenupp

Med lite tur så ses vi på falken om några veckor......

låter som ni hade de riktigt trevligt i helgen..
ska försöka ta mig till falkenberg om det inte krockar med våran premiär.

kunde inte komma i helgen då ja va på supermotoläger i örebro,, får väl ta gelleråsen när den kommer upp annars ;)
ska komma å ordbajsa lite med dig då.
riktigt kul läsning!
kör så de ryker nu! ;)

Heja Henrik, snyggt kört och bra racerapport:tummenupp Det blir spännande att följa Din eriksgata bland den svenska racingeliten resten av säsongen:)

Härlig läsning,,, att du dessutom lyckades att slå mina depåtältpolare #41 å #75 gör dig till en vass förare ,,,, Falkenberg nästa? :)

Härlig läsning,,, att du dessutom lyckades att slå mina depåtältpolare #41 å #75 gör dig till en vass förare ,,,, Falkenberg nästa? :)

Slå & slå, det är nog att ta i och strö socker på toppen :D
Men det var riktigt kul att hitta två förare som håller hyfsat samma tempo. Jag är ungefär lika ny på Sporthoj som jag nu är inom racingen tyvärr. Innan helgen så hade jag hunnit med 8 bandagar/~150 mil på en Sporthoj (åkt med styre innan). Under 1500mil totalt med hojkort så får man bara träna lite så ska man nog kunna nypa en placering man inte behöver skämmas för! Sommaren är lång :D

Kul att du blev fast i racingen :) vi syns väl på falken antar jag.

Tror nog jag får skippa Falkenberg även om jag skulle vilja åka dit. Började nytt jobb nu i Måndags och det första jag gjorde var att dunka in sex semesterdagar nu i Maj, frågan är hur poppis det är med 1½ till..

Först blir det till att sikta in sig på KM på Sviestad nästa vecka, sen får vi se. Tack för trevlig sällskap btw :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT