83 bilder till från Rörken 26/5

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Nu finns mina bilder ute på nätet också.. :)
http://www.shell.linux.se/knit/bilder.html

Tackar Mav! för skötandet av kameran de första 10 bilderna... :tummenupp

004.jpg
 
Fan va avis man blir!!!!!
Vill ju också åka :(

Krypto nu ska du få konstruktiv kritik.
Kanon sida med din bilder, men man håller ju på att bli galen när man inte kan öppna en bild och sedan stega fram till nästa bild genom att trycka på någon pil eller liknande.

Nu öppnar man ju en bild åt gången och så får man stänga den och sedan öppna nästa bild.

Hojta till om du vill ha Photoshop eller nått av mig så har du ju den webgalleribyggar funktionen i det programet.
 
Last edited:
tack för bilderna!!1 :tummenupp









Anders
__________________
han me racemoppen!! :crash
 
trevliga bilder!!
såg att jag var med "in action" på några av dom ;p
shit vad många bilder du fick igår då.. hur länge stannade du??
/z
 
Re: Re: 83 bilder till från Rörken 26/5

WestW skrev:
Fan va avis man blir!!!!!
Vill ju också åka :(

Krypto nu ska du få konstruktiv kritik.
Kanon sida med din bilder, men man håller ju på att bli galen när man inte kan öppna en bild och sedan stega fram till nästa bild genom att trycka på någon pil eller liknande.

Nu öppnar man ju en bild åt gången och så får man stänga den och sedan öppna nästa bild.

Hojta till om du vill ha Photoshop eller nått av mig så har du ju den webgalleribyggar funktionen i det programet.

Det lägger jag till i att-göra-listan :)

Jag har Photoshop och några till program som kan automatgenerera sidor.. Fast jag tycker inte att någon blir bra (som jag vill ha det).
När jag får tid och ork hade jag tänkt göra ett galleri i php. Då ska det bli fint :tummenupp
 
zeal skrev:
trevliga bilder!!
såg att jag var med "in action" på några av dom ;p
shit vad många bilder du fick igår då.. hur länge stannade du??
/z

Igår tänkte jag knappt knäppa kort alls.. men det går snabbt att knäppa något hundratal bilder :crash
Jag var kvar till sisådär 22:30 tror jag..
 
Börjar bli bortskämd med detta tisdagsnöje... :) Härliga bilder! :tummenupp Snart är det måndag igen! :tummenupp
 
WestW skrev:
Vilken tid ska man vara där om man ska kolla och inte åka?
Tänkte leta mig dit på måndag

Eftersom festligheterna börjar kl 18:00 så är ju det en bra början. Sedan håller man väl på tills det mörknar.
 
Goodstuff skrev:
Eftersom festligheterna börjar kl 18:00 så är ju det en bra början. Sedan håller man väl på tills det mörknar.

Som längst får vi hålla på till 21.30 alt. 22.00 men det vet Ugluk bättre. Så jag hänvisar vänligen till honom. Efter som jag bara står i kiosken ;) nästan så är det väldigt roligt att se bilderna folk tar.
Ha det gott så synes vi om ej på vägarna så på rörken ring på måndag! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top