80tals pryl (visslingsnyckelring)

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Gammal och slö
Är helt sämst på att ha koll på nycklar och skit, mobilen kan man ju alltid ringa till när den är bortlagd men jag spenderar lätt 20 min per dag på att leta efter nycklar.
Någon som vet om den där prylen som gav ifrånsig ett läte eller melodi när man visslade går att få tag på nuförtiden?

Annars kan du ju skaffa en HipHop slunga eller som vissa kallar det senilsnöre & hänga runt halsen :tummenupp

Senilsnöre brukar iof va såna snören man har på glasögon

Keyfinder.jpg

Länk = TRYCK

//Simon

Last edited:
BadToy skrev:
Annars kan du ju skaffa en HipHop slunga eller som vissa kallar det senilsnöre & hänga runt halsen :tummenupp

Senilsnöre brukar iof va såna snören man har på glasögon

//Simon

har provat,hjälpte inte......är som sagt sämst på nycklar

Här var den jag tror att du tänkte på det e iaf den jag minns
52-54-51med.jpg

Finns på HOBBEX = TRYCK

//Simon

Manne skrev:
Är helt sämst på att ha koll på nycklar och skit, mobilen kan man ju alltid ringa till när den är bortlagd men jag spenderar lätt 20 min per dag på att leta efter nycklar.
Någon som vet om den där prylen som gav ifrånsig ett läte eller melodi när man visslade går att få tag på nuförtiden?
tekninkmagasinet

Fick en sådan i gåva för ett par år sedan. Man måste vissla på ett visst sätt för att den ska gå igång något jag sällan lyckades med. Den ligger antagligen och skräpar i någon låda någonstans. Bättre att skaffa en rutin att lägga nycklarna på samma ställe varje gång du kommer in genom dörren.

Minns att min gick igång lite då och då, till teven tex... Det är ingen seriös produkt, bara som ploj...

Öva upp rutiner istället!

Borde väl finnas mindre varianter av keyfinder idag, den där är ju inge kul att släpa runt på

Manne skrev:

:D :tummenupp

Köp en gps-moj och sätt på nyckelringen, då kan du få exakt position (nästan)

Eller så kan du köpa en radiopejl. Det är nog lite enklare.

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis