80-tals fest! Vad ska man klä ut sig till???

Lite allvar, när AIDS fick sitt "genombrott" i Sverige så uppfanns det allsköns skämt om detta som t.ex:
"Arsle I Dåligt Skick"
"Aldrig I Damsällskap"
"Trång ingång, dödlig utgång" osv

Jag tycker vi ska ta problemet på allvar, många oskyldiga har blivit drabbade.

Over and out.

Egentligen måste du väl inte klä ut dig till något speciellt utan:
Du kommer i träningsoverall (gärna med någon pastellfärg och gjord av Addidas) och matchande jumpadojor.
Du kommer i en för stor pastell grön kavaj och har axelvaddar och stora svarta glasögon.
Du kommer med en anarkist t-shirt och en skinnjacka med lite kedjor här och var samt trasiga jeans och ruffsigt hår.

Piece a cake :tummenupp

Lite allvar, när AIDS fick sitt "genombrott" i Sverige så uppfanns det allsköns skämt om detta som t.ex:
"Arsle I Dåligt Skick"
"Aldrig I Damsällskap"
"Trång ingång, dödlig utgång" osv

Jag tycker vi ska ta problemet på allvar, många oskyldiga har blivit drabbade.

Over and out.

Men det var ju på åttiotalet det var modernt.

Tjernobylkatastrofen? Måla dig från topp till tå med självlysande färg och puffa på stora cigarrer hela kvällen.

Margaret Thatcher.

En tant från 80-talet.

Det finns ju egentligen bara ett alternativ:
Ivan Drago

Sedan går du runt hela kvällen och säger:
"I must break you!"

Det är bara att välja stil:

Ivan-Drago.jpg

drago-1.jpg

Behöver låna tråden en liten bit.
På fredag är det maskerad med temat OS med jobbet. Det får mao. vara något hyffsat städat alternativ. Jag är ungefär lika vältränad som Kalle Moraeus ungefär så tajta dräkter är inte eller alternativ.

Har funderat på att klä ut mig till en dusch. Eld, olivkvist, toga och sommar-OS-idrottare är lite för vanliga skulle jag tro.

Andra fiffiga ideer?

På fredag är det maskerad med temat OS med jobbet. Det får mao. vara något hyffsat städat alternativ. Jag är ungefär lika vältränad som Kalle Moraeus ungefär så tajta dräkter är inte eller alternativ.

Har funderat på att klä ut mig till en dusch. Eld, olivkvist, toga och sommar-OS-idrottare är lite för vanliga skulle jag tro.

Andra fiffiga ideer?

Diskus?

Andra fiffiga ideer?

Toga, olivolja och tom plånbok.

Andra fiffiga ideer?

Varför inte en kombination av OS och 80-tal, nämligen rysk kulstöterska?

(Jag gick helt på grundförutsättningarna.)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT