80-talister och moppefuckos på SH.

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Jag tycker att man borde avstänga alla 80-talister från forumet! Dem är obildade, onyanserad och barnsliga! Dessutom har dem taskig musiksmak och är dåliga på att köra hoj!! Vad är Rossi mot Schwantschz eller hur det nu stavas!?
Fast mest irriterande av allt är att dem har det jag saknar: Ungdom!!!
Har jag missat fler dåliga sidor hos denna förtappade generati :fatta! on?

Trodde inte att en 60talist hade sånna fördommar mot folk som likaväl kan vara ens barn :)
Tur att man är från 70talet. Med tanke på hur 60 talisterna tänker :7peta och hur 80talisterna är.

bonny skrev:

Ja, de flesta av dem är äckligt fasta i hullet fortfarande!
:tuttar
...dessutom har den oerhört förtappad syn på lösa förbindelser och annat klandervärt!

NoicE skrev:
bra musik, och... PACMAN :ätapiller

"Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn.
Om tillexempel Pacman påverkade barn födda på 80-talet så skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter vita piller samtidigt som de lyssnar på monoton och enformig musik. "

Banna mig då om jag är ett sånt stort moppefukko så jag inte kan trängas med dig på det här lilla forumet. :(

bonny skrev:
Jag tycker att man borde avstänga alla 80-talister från forumet! Dem är obildade, onyanserad och barnsliga! Dessutom har dem taskig musiksmak och är dåliga på att köra hoj!! Vad är Rossi mot Schwantschz eller hur det nu stavas!?

GUBBJÄVEL!! :7peta hehe... :hihi

Oj, man ska akta sig här. Jag har iaf upplevt 6 hääärliga år på 80-talet!

tjockisbulle skrev:
Håller med, jag är skitkass på att köra hoj!
Är inte Swedie också 80talist ?

:hihi
Visst är han det så, snacka om att kasta sten i glashus :)

Ett viktigt förtydligande! Jag har inte sagt att ALLT var dåligt med 80-talet. Jag menar musik som Twisted Sisters tillverkas inte längre!
Dessutom är jag inte på något vis negativ till den kvinnliga delen av 80-talet! Förutom att den frestar mitt svaga hjärta och att dem, av någon anlednign, verkar föredra 80-tals killar. Nåja, alla mästerverk skall vl ha en liten repa...

bonny skrev:

Du kanske ska ta det lugnt med smädelserna om hur obildade människor är när du själv åstadkommer grava grammatiska fel i en såhär kort och enkel text. Korrekturläst version följer.

bonny skrev:
Jag tycker att man borde stänga av alla 80-talister från forumet! De är obildade, onyanserade och barnsliga! Dessutom har de taskig musiksmak och är dåliga på att köra hoj! Vad är Rossi mot Schwantz eller hur det nu stavas!? Fast mest irriterande av allt är att de har det jag saknar; ungdom!

Har jag missat fler dåliga sidor hos denna förtappade generation?

McB skrev:
Du kanske ska ta det lugnt med smädelserna om hur obildade människor är när du själv åstadkommer grava grammatiska fel i en såhär kort och enkel text. Korrekturläst version följer.
Haha. Du skrev precis vad jag tänkte.
Och till trådskaparen: Sopa!

EDIT: Swedie kan ju verkligen inte köra hoj.

bonny skrev:

...och så är vi värdelösa på svenska, eller? :rolleyes:

Väldigt många lärare här på SH!
(Om vi nu skall vara petiga är väl inte den korrigerade versionen korrekt, eftersom meningen med Rossi o.s.v. mister sin betydelse nu? Men, snälla, ta det med era lärare!)

Last edited:
Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...