80 talet, Sveavägen

Vem var bruden som drog omkring på en gsxr750. Året var runt 87 och hon bodde i Masmo (Vårby) i samma område bodde det en gäng som åkte bla katana. dessa grabbar hade sitt förråd på solhagavägen 36. Tror denna brud hade en snubbe som körde en katana.

Kommer aldrig glömma denna brud. Jag var 9 år då jag stod och dräglade på både hojen och bruden. Mitt minne av eran tid:D

Mvh// Snorisen:D
 
Vem var bruden som drog omkring på en gsxr750. Året var runt 87 och hon bodde i Masmo (Vårby) i samma område bodde det en gäng som åkte bla katana. dessa grabbar hade sitt förråd på solhagavägen 36. Tror denna brud hade en snubbe som körde en katana.

Kommer aldrig glömma denna brud. Jag var 9 år då jag stod och dräglade på både hojen och bruden. Mitt minne av eran tid:D

Mvh// Snorisen:D

Lenita?
 
Exakt.
Namnen försvinner dock rätt omgående :)

Mmm .Tror ni det är genetiskt betingat?!?! Typ en trasig DNA stege på alla män?

kommer iof ihåg Både Lenita , "Birka" ,,

Kanske beroende på de "Ända" gångerna man inte hetsade på Bogge , Utan "snellt":rolleyes: låg bakom och beundrade "Utsikten" :arsele

Aaaargh .. Ett tajt "Skinkställ" på en (kvinnlig) förare på en Cliponförsedd hoj ..:Bugar
Vem glömmer nått sånt..:Bugar
 

Bifogat

  • 2950_bikebottom.jpg
    2950_bikebottom.jpg
    52 KB · Visningar: 304
Lenita bodde i Masmo men hon åkte Yamaha FZ 750. Om hon hade finskt utseende vet jag inte om jag vill säga men hon var/är blond och spenderade ofts sin tid i solarie då hennes solbränna var väl underhållen. Var hon är idag har jag ingen aning om.
 
Lenita bodde i Masmo men hon åkte Yamaha FZ 750. Om hon hade finskt utseende vet jag inte om jag vill säga men hon var/är blond och spenderade ofts sin tid i solarie då hennes solbränna var väl underhållen. Var hon är idag har jag ingen aning om.

Låna hon en gsxr750 då? för jag är hundra på att jag såg henne på en sån. Hahahha Nu fick man namnet på tjejen som blev ens första runkobjekt:D:D
 
Lenita bodde i Masmo men hon åkte Yamaha FZ 750. Om hon hade finskt utseende vet jag inte om jag vill säga men hon var/är blond och spenderade ofts sin tid i solarie då hennes solbränna var väl underhållen. Var hon är idag har jag ingen aning om.

"Finskt utseende" ?!?!? :confused: Syns det på en halvfull koskenkorva i bakfickan eller ?
 
Lenita blev stoppad så många gånger på sin FZ 750 att hon tejpade hela hojen svart och skrev "ettan uppåt, resten neråt" på tanken :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top