Galne Dansken
Uppsala Roadrunners
Dvs att när min Kawa har haft 18 ägare, då har den varit skinförsäkrad
NB - Hojen är från 77 och jag har haft den i typ 10 år?

NB - Hojen är från 77 och jag har haft den i typ 10 år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
då får man info om de TRE senaste ägarna.Chiefen skrev:Jag tror att man kan få ut namnet genom att använda VVs internettjänst där man får upp historiken via fax. Man fyller i regnr på sidan och anger sitt faxnummer.
fortsomfan skrev:Tycker det låter lite väl mkt. 8 ägare innan en själv.
Ska kolla på en r6 imorn och han skrev på mail. Att ägaren innan hade kört 2600 mil touring (den har tom handtagsvärmare) sen hade han kört 700 mil själv.
2 much lr?
Tacksam för svar (som vanligt)
// jf
Servicebok är verkligen ingen garanti för att hojen är i bra skick. Om nu ens serviceboken är på riktigt och inte ihopklabbad med hjälp av dator så är det bara ett bevis på att några överstressade och underbetalda mc-mekar har hetsmekat ihop hojen vid ett flertal tillfällen.Åttiettan skrev:Jag personligen bryr mig inte det minsta om hur många ägare hoj/bil har haft eller om det finns servicebok till den, känns den bra o är i fint skick spelar det väl ingen roll. Men ser ju om något är misskött. Motorn kan ju va svårt o se hur den är men bara den låter bra. Så är det ju o köpa begagnat man vet ju inte om den kommer rasa efter 1 mil eller gå hur länge som helst, är ju en risk man tar
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |