Finns det någon som har 710-kit till sin CCM?
Jag köpte nämligen en CCM R30 -04 nu i våras och upplevde att den var ganska trött i orginal utförande men ett effektblås och dynojet + att jag slet ut ett flamskydd som jag hittade i avgasröret rådde bot på det.
Nu väntar jag bara på en kolv från omega och sen ska 710-kittet på och hojen ska bänkas på riktigt då jag fårstått att blandningen inte är optimal trotts ombestyckningen.
Har hört siffror på omkring 57 bakhjulshästar
,någon som vet ifall det stämmer?
Om det nu finns någon därute som testat eller har 710-kittet själv eller hittat vägen till fler hästar på något annat sätt så skriv gärna.
Mvh Daniel.
Jag köpte nämligen en CCM R30 -04 nu i våras och upplevde att den var ganska trött i orginal utförande men ett effektblås och dynojet + att jag slet ut ett flamskydd som jag hittade i avgasröret rådde bot på det.
Nu väntar jag bara på en kolv från omega och sen ska 710-kittet på och hojen ska bänkas på riktigt då jag fårstått att blandningen inte är optimal trotts ombestyckningen.
Har hört siffror på omkring 57 bakhjulshästar
,någon som vet ifall det stämmer?Om det nu finns någon därute som testat eller har 710-kittet själv eller hittat vägen till fler hästar på något annat sätt så skriv gärna.
Mvh Daniel.