71 Bilder från Lazzat Strip Challenge

Tjusiga bilder! Speciellt den Körsbärsröda långa saken. :squid
Lite mörka bilder men det fixar man ju enkelt själv i t.ex. PSP.

Det gick faktiskt inte helt som man tänkt sig i alla race. Se bara denna bild.. Sladdande på efterkälken mot en 5 år äldre CBR 600..

Ja, jag vet att han rödlyktade.. :-)

Bifogat

• pict0876.jpg
    pict0876.jpg
    70.7 KB · Visningar: 257
Ja, jag vet att d blev en "röding".....

Men bara med 0,019 s.... :(

Hade ju inte spelat någon roll ändå eftersom jag fick pisk även utan röding, men skam den som ger sig..

Bra Lazzat att vi delade upp hojarna i två klasser :bow

Man borde kanske köra med något slags brytindex precis som för bilarna, typ under 6.80 för "fast dudes" och 6.80+ för "slow pokes". Att dela upp hojarna efter andra kritera är svårt. Min är ju som sagt 100% laglig sånär som på gasen och ljuddämparen, allt annat är registreringsbesiktat. Utan gas går det väl runt 6.30 på oklistrat och 6 blank med grepp. Kul var det iaf trots lite tunt och klent mostånd.

O_Snabb skrev:

Hade ju inte spelat någon roll ändå eftersom jag fick pisk även utan röding, men skam den som ger sig..

O_Snabb skrev:

Vi lär väl synas nästa gång igen? =8D

andersbrink skrev:
Man borde kanske köra med något slags brytindex precis som för bilarna, typ under 6.80 för "fast dudes" och 6.80+ för "slow pokes". Att dela upp hojarna efter andra kritera är svårt. Min är ju som sagt 100% laglig sånär som på gasen och ljuddämparen, allt annat är registreringsbesiktat. Utan gas går det väl runt 6.30 på oklistrat och 6 blank med grepp. Kul var det iaf trots lite tunt och klent mostånd.

Låter som ett bra förslag tycker jag.
Du lirar ju trots allt i en annan divition

sladdandebarnet skrev:
Vi lär väl synas nästa gång igen? =8D

D kan du ge dig på, men då blir det ingen röding o lite mer "manlighet" i starten.... :mad:

Vad fick du för bästa tid tillslut??

Tror inte att 5år räcker, eller är din en -96???

*/ ?>
Back