Bild 700 000 kr?

Skulle inte bli förvånad om den går för mer. Det finns en massa människor med "för mycket" pengar som inte har några problem att lägga dem på precis vad fan som helst. Om man kan köpa en klocka för 250 000 som man sen har i en låda så kan man nog köpa en gammal hoj för 700 000.

Jag blir impad om någon köper den för 700 gurkor och sedan lägger skiten i en dyhög i GGN. Sparkar på den och lämnar skrotet.

Hade jag varit oändligt rik så hade jag köpt den.
Fan det är ju Steve McQueen som ägt den.

In i ett museum och så tjäna 1 kr extra per besökare i X antal år = 700 001 kr införtjänat efter X antal år and going strong :tungan ;)

Ni som inte fattar!! ett Svenskt kulturarv + att Steve McQueen som ägt den= 700000kr:tummenupp

Dessutom är de ju så att Husqvarna Crossarna var "The Shit" på 60-talet. Min morsas gubbe har en Husqvarna Cross (special version) som inte finns allt för många hela exemplar kvar av som han blivit erbjuden 200k för. Samlare av Husqvarna Crossar före 1970.

Husqvarna8.jpg Husqvarna9.jpg
Husqvarna2.jpg PICT0712.jpg

700kkr är ju absolut inte orimligt. Att betala 250kkr för en massproducerad harley med lite tillbehör är orimligt....

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien