70-vägar vs. 90-vägar

Är ni (ursäkta uttrycket) korkade eller? Vill ni räjsa på 70vägar så gör det självklart vid 3-4tiden på morgonen, då är det ljust och inte en käft ute!! Då kan det chansas ganska vilt! :hihi

Det kan ju komma en bil, men sånt får man nog räkna med ..hehe

tycon1 skrev:
Är ni (ursäkta uttrycket) korkade eller? Vill ni räjsa på 70vägar så gör det självklart vid 3-4tiden på morgonen, då är det ljust och inte en käft ute!! Då kan det chansas ganska vilt! :hihi

Det kan ju komma en bil, men sånt får man nog räkna med ..hehe
Chansas ganska vilt? Chansas för vilt menar du? Gryning och älg är ingen bra kombination t.ex.

HanneZ skrev:
DIRCEKT :kulspruta

... menar du va :)

är det något jag har missat i svenskaundervisningen eller? har läst meningen några gånger men jag hittar inget fel

sen kan jag inte hjälpa det men jag börjar bli rätt trött på alla anmärkningar på grammatik och stavning. så meeeeeeeeeningslöst. det räcker väl att man förstår vad någon menar

cRoC skrev:
Jag tycker det att på 70-vägar kan man ha kul utan att riskera körkortet, på 90-väger kan man inte det..

om jag riskerar körkortet eller inte bryr jag mig inte om för fem öre. jag bryr mig bara om hur mycket jag riskerar livet och då känns 70-vägar farliga som fan.

Finns många fina 70 vägar. 90 tycker jag att det är värre med, visst vägarna är fina men för att man ska kunna lägga ner ordentligt så måsta man ju åka så jäkla fort.

bmwjohan skrev:
är det något jag har missat i svenskaundervisningen eller? har läst meningen några gånger men jag hittar inget fel

sen kan jag inte hjälpa det men jag börjar bli rätt trött på alla anmärkningar på grammatik och stavning. så meeeeeeeeeningslöst. det räcker väl att man förstår vad någon menar

Nu är du både spydig och otrevlig.
Då smäller det, DIREKCT!!
Japp, för sån är jag. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...