7 bilder från kvällen

millan skrev:
Idag kan du inte stirra i smyg för jag kommer inte dit, men nästa måndag ;)

Men du, varför inte komma fram och säga :hej istället för att smyga :confused:

han väntar antagligen på att DU ska komma fram och säga :hej :whip :slicka :brynad

tror du inte?:crash

Va?! Inget Rörken?? Vem ska jag då ligga och trycka bakdäck på? :(
 
Tinatjejen skrev:
Nej, du har rätt. Det är INTE trevligt att taffsa på dig :p
vurpar? nja, inte än ivf. :confused:

JAG gillar att tafsa på mig i alla fall.

Vem var det då som välte med en slimegrön Duke förra veckan?
 
Mattias skrev:
JAG gillar att tafsa på mig i alla fall.

Vem var det då som välte med en slimegrön Duke förra veckan?
Vad du gillar och inte gillar bryr jag mig föga om. Vad "han med slimegrön Duke" gillar, det bryr jag mig däremot MYCKET om:brynad
 
Tinatjejen skrev:
De där är ju fejk posers..Man ska ha skinnställ när man posar
Bara Millan som e äkta, med skinnställ t.o.m :rock

Några till av oss är "äkta" posers....... (somliga mer än andra :D )

När det gäller skylten.... :bow till den som kom på´t

//B
 
Tinatjejen skrev:

Va?! Inget Rörken?? Vem ska jag då ligga och trycka bakdäck på? :(

Du får väl trycka bakom Bluegreengrey ikväll :)
men nästa måndag får du gärna kolla in mitt bakdäck :tummenupp
 
millan skrev:
Du får väl trycka bakom Bluegreengrey ikväll :)
men nästa måndag får du gärna kolla in mitt bakdäck :tummenupp

Mja. vi håller inte riktigt samma tempo. Ibland kör vi lika, ibland jag långsammare och ibland hon långsammare :D
Jag får väl pröva att köra själv hela kvällen då.
(ska va där 17.00 senast, så väst lär jag ha:))
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top