6ans programpratare!

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Han som pratar mellan programmen är förjävla rolig!

Nu var precis 2 1/2 män slut, och ikväll kommer My name is Earl.

Då berättade han att "säsong 3 just har kommit ut i USA, så den kanske snart sköljs upp i piratbukten, men där får man ju inte lov att vara?!"

Hahaha, tyckte iaf jag var skitroligt!

hehe.. hörde det med. Vågat att kläcka ur sig "i dagens samhälle". Tänkte eftersom att folk blir tvingade att raka bort muschen osv pga att tittare inte gillar den.

Helt rätt dock.

Piss,missade tydligen säsongsavslutningen på Dexter förra Måndagen. Någon som vet namnet på det avsnittet?

Killen är helskön:yoparty

Det är inte första gången han babblar om massa skit, känns knappast som han har nåt manus eller nån som "övervakar" vad han säger? Haha, kul me en kanal som är rolig när dom säger nåt, till skillnad från 3ans tafatta försök för många år sen.

Helt klart en ball snubbe.

Det är inte första gången han babblar om massa skit, känns knappast som han har nåt manus eller nån som "övervakar" vad han säger? Haha, kul me en kanal som är rolig när dom säger nåt, till skillnad från 3ans tafatta försök för många år sen.
Killen på 6an knows his shit. :fakta

Last edited:
Killen på 6:an is shit.

En värre sopa till hallåa får man leta efter; inte nog med att det saknar humor, det är så gott som alltid totalt skitsnack också. Finner man honom rolig tillhör man säkerligen den skara människor som gillar American Pie och fortfarande, vid 35 års ålder, tycker att fjärtskämt är underhållande.

Ett sinne är ett vapen, men jag tror fan han går omkring med en slö smörkniv.

Killen på 6:an is shit.

En värre sopa till hallåa får man leta efter; inte nog med att det saknar humor, det är så gott som alltid totalt skitsnack också. Finner man honom rolig tillhör man säkerligen den skara människor som gillar American Pie och fortfarande, vid 35 års ålder, tycker att fjärtskämt är underhållande.

Ett sinne är ett vapen, men jag tror fan han går omkring med en slö smörkniv.

Mår du inte bra, farfar?:tomten

När han "påade" 2 1/2 män igår så snackade han massa skit också.

Nånting i stil med:

"Nu är det säsongspremiär för 2 1/2 män och efter det.....

Men hörru, du får vara lite uppmärksam. Seså lyssna på vad jag har att säga nu...

Efter det så är det My name is Earl"

Diggar deras "avbrott"-texter också.

"Detta är absolut ingen kaffepaus. Vi jobbar för fullt med att åtgärda problemet."

Sen är ju deras reklamer för dom filmer dom själva kommer visa riktigt roliga, ofta ironiskt och sarkastiska mot sig själv och filmerna, TOPPEN! :D

Diggar deras "avbrott"-texter också.

"Detta är absolut ingen kaffepaus. Vi jobbar för fullt med att åtgärda problemet."

Sen är ju deras reklamer för dom filmer dom själva kommer visa riktigt roliga, ofta ironiskt och sarkastiska mot sig själv och filmerna, TOPPEN! :D

Jag gillade reklamen för X-men filmerna när dom vinklade det som lite "manlig kärlek" :D

Finner man honom rolig tillhör man säkerligen den skara människor som gillar American Pie och fortfarande, vid 35 års ålder, tycker att fjärtskämt är underhållande.

Säger han som har en storm trooper som sitter på toaletten som avatar.
:rolleyes:

Han gör det så bra också, att han inte gör det hela tiden. Så att det bara är lite då och då. Det är det som gör att det alltid är så roligt tycker jag:D

Hörde för länge sen efter 2 & ½ men, *Och så kl 23 börjar (kommer inte ihåg vad det var) men det skiter väll vi i för nu börjar My name is Earl :yoparty

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8