snuskaggen
Motardfucko
Halloj.
Eftersom försäkringen på sporthojar inte är någon rolig historia så blir det byte till motard nu istället, upptäckte när jag provade en polares motard att det var mycket roligare än sportbåge
även fast man inte kan ge sig ut på nån längre tur, men det får man leva med.
Jag undrar mest över för- och nackdelar på KTM 660SMC och Aprilia SXV550.
Serviceintervaller, ventiljusteringar, pris på slitdelar, plast osv.
Kanske finns intruktionsböcker online nånstans där man kan läsa när man ska byta lager, kolv, kolvringar osv.
Olja och oljefilter vet jag iaf att man ska byta rätt ofta, men det är ju enkelt.
Att skruva själv är inget problem, bara man hinner köra lite mellan servicetillfällena.
Eftersom försäkringen på sporthojar inte är någon rolig historia så blir det byte till motard nu istället, upptäckte när jag provade en polares motard att det var mycket roligare än sportbåge
även fast man inte kan ge sig ut på nån längre tur, men det får man leva med.Jag undrar mest över för- och nackdelar på KTM 660SMC och Aprilia SXV550.
Serviceintervaller, ventiljusteringar, pris på slitdelar, plast osv.
Kanske finns intruktionsböcker online nånstans där man kan läsa när man ska byta lager, kolv, kolvringar osv.
Olja och oljefilter vet jag iaf att man ska byta rätt ofta, men det är ju enkelt.
Att skruva själv är inget problem, bara man hinner köra lite mellan servicetillfällena.