660!!

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
TTR 125 -05 CBR 600 -02 Er6-n 07
idag var jag och la handpenningen på lelles!! snart har jag min egna lilla älskling att pyssla om!! :D med lite tur kommer den i slutet av månaden!! :tummenupp så vi får hoppas på bra oktoberväder så vi kan samlas några i tierp och köra!!

Du menar med lite tur så har du den runt lucia *me evil*

Närå, hoppas den kommer fort som faan så du blir nöjd :tummenupp

Evil_Henke skrev:
idag var jag och la handpenningen på lelles!! snart har jag min egna lilla älskling att pyssla om!! :D med lite tur kommer den i slutet av månaden!! :tummenupp så vi får hoppas på bra oktoberväder så vi kan samlas några i tierp och köra!!

Mmmm!! pratade med ragnar idag. han försökte locka med att en 660 var på ingång om jag ville ha den? Nopp! sa jag. vill ha 625 istället om jag får råd! den verkar hålla rätt bra? eller hur Byron :tummenupp

Jag beställde min den 15 maj :skrämd är minst sagt sugen att få hämta den snaaaaart.

va ? Nu fattar jag inte, varför välja en 625 istället för 660, vill du komma åt skogsfjädringen eller what ??

Jo de håller.. ............ rätt bra. Är det ironi nu eller :confused: *förvirrad*

Eller vill du ha en "Heda replika" dvs, köp en offroad, häng på motardhjul å käka sjösjukpiller för gungningarna.

Tyvärr finns de ju bara med elstart nu å fjollluftburken :D

Jag e trött, ska sluta spamma nu....................

motardnisse skrev:
Mmmm!! pratade med ragnar idag. han försökte locka med att en 660 var på ingång om jag ville ha den? Nopp! sa jag. vill ha 625 istället om jag får råd! den verkar hålla rätt bra? eller hur Byron :tummenupp

=)

hoppas att den kommer medans det finns asfalt framme iaf!! :rolleyes: fast eftersom jag inte har nåt körkort så e det ju vilket som!! hehe.. eller hur var det nu!! kör man med kortet eller inte!? :cool: nejdå, jag tänkte mest bara leka lite med den nu i höst på flygfälten och sen skaffa kortet så tidigt det går till våren/sommaren!! men det lär ju gå åt lite plastdetaljer iaf!! längesen jag hade hoj nu!! :crash

Jävligt nice med elstart också måste jag säga :tummenupp Sen viktmässigt spelar det ju ingen roll på ett sånt as till hoj.5 kg hit eller dit märks inte på en Finlandsfärja heller :crash Tur att elstarten inte funkar på Husan när den är kall så man inte glömmer hur man kickar bara :rodnar

Tom Byron skrev:
va ? Nu fattar jag inte, varför välja en 625 istället för 660, vill du komma åt skogsfjädringen eller what ??

Jo de håller.. ............ rätt bra. Är det ironi nu eller :confused: *förvirrad*

Eller vill du ha en "Heda replika" dvs, köp en offroad, häng på motardhjul å käka sjösjukpiller för gungningarna.

Tyvärr finns de ju bara med elstart nu å fjollluftburken :D

Jag e trött, ska sluta spamma nu....................

Nej nej nej!! ingen skogsfjädring, Jag menar -04 av 625 som kommer som ren motard. dom hade ju ett uppehåll nu i år. jag hade ju min 625 -02 SM men den hann bara rulla ca 220mil innan jag sålde den. absolut inga problem om man jämför med min 660 som jag hade en snabbis. Nej! 660 är ingen dålig maskin men jag hade lite otur med att framfälgen var skev + lite till. Obs! en annan som fick sin 660 hade också skev framfälg! Hade dom festat på fabriken hela helgen eller när dom tillverkade fälgen??? :D

när jag pratade med super bike var de rädda för att de bara skulle få hem en 625a i år och då lär den väl kosta

molle skrev:
när jag pratade med super bike var de rädda för att de bara skulle få hem en 625a i år och då lär den väl kosta

...prova hos Claessons i Bromölla (0456-23030), har för mig att de skulle få hem tre stycken!!! :hej

jag ska ringa dit och höra
vet ni var man kan hitta en lista på återförsäljare för KTM i södra sverige

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back