Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Långa farbron skrev:Köp en 625:a så hammnar du mitt emellan,lite slöare en 660 men piggare än 640 pga en riktig förgasare sen du slipper dessutom att kicka.
Mackz skrev:Vad är skillnaden mellan 625 och 640? Olika förgasare?
Jag hade också tänkt köpa en sån där, men man kanske bara håller på med dumheter då?!
Skillnad: Olika förgasare, 660 ingen elstart...Bork skrev:640 har insprutning .. lr?
Maffan skrev:Skillnad: Olika förgasare, 660 ingen elstart...
Man kan sätta 660 eller 625 förgasare på 640.. Vikten får man dras med tyvärr...
He he,, jag vet,, den är skitskoj,, Men Bike skrev att den var "En bra budhoj"... BUDHOJ!?!?! Vaffan är dom vana vid??Bork skrev:ahh hehe, hörrudu jag testade en XT 660 X på Rhodos .. GRIIM cykel lätt skönaste motarden jag testat .. och ljudet *mums*
Maffan skrev:He he,, jag vet,, den är skitskoj,, Men Bike skrev att den var "En bra budhoj"... BUDHOJ!?!?! Vaffan är dom vana vid??![]()
Mina pipor sjunger över halva stan.. svinlätt att spränga igenom kurvor med och lätt att få upp på framhjulet... stabilt![]()
Maffan skrev:He he,, jag vet,, den är skitskoj,, Men Bike skrev att den var "En bra budhoj"... BUDHOJ!?!?! Vaffan är dom vana vid??![]()
Mina pipor sjunger över halva stan.. svinlätt att spränga igenom kurvor med och lätt att få upp på framhjulet... stabilt![]()
Race me skrev:Går i motard tankar vilken av dessa 660 eller 640 e roligast O VARFÖR?
Alla svar är välkommna, utom att motard e trista, vibrerar osv komfort står inte högst upp på listan det gör![]()
![]()
![]()
Race me skrev:Går i motard tankar vilken av dessa 660 eller 640 e roligast O VARFÖR?
Alla svar är välkommna, utom att motard e trista, vibrerar osv komfort står inte högst upp på listan det gör![]()
![]()
![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |