660 minneslucka

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Hoj
En orange
Efter att ha suttit på Gelleråsen o tittat idag insåg jag att jag måste ha tag på nått o åka på medans husan renoveras. Hittade mig en 660 -04 i närheten, oreggad o så, men det ska bara köra bana iaf. Men kan minsann inte komma ihåg vad det 'normala' serviceintervallet är på en sån och om det är hiflow topp eller inte. Fast HiFlow kanske bara va på 640'n ?

Lite dynamik effekt av att köpa sig en KTM oxo, kan bulta över fälgar o bromsar mellan dom, ifall man vill motarda med Husan lite ;)

Highflow-toppen kom -03 och du har ett serviceintervall på 250 mil.

Kör hårt

Tackar som fan ;) Jag skyller på sommarvärmen...

Bara hoppas den inte är helrisig i maskin. Men LC4 borde inte vara nå större lagerproblem, min -05 gick 1000 mil utan problem...

Tackar som fan ;) Jag skyller på sommarvärmen...

Bara hoppas den inte är helrisig i maskin. Men LC4 borde inte vara nå större lagerproblem, min -05 gick 1000 mil utan problem...

Polarens 625a har gått 3000 mil och han ser inte efter den speciellt. Han bara kör och kör... helt otroligt egentligen.

Vad fan, var du där?

Vi var ju där med, flera remsor samlade idag. Du kan inte ha missat italienskan? Illa...

Sgm: Jepps, såg två 1098'or... men vi satt på läktaren mest hela tiden. Polaren hade krökt bägge skivorna på RC8an igårkväll när han skulle byta däck här hemma.

Polarens 625a har gått 3000 mil och han ser inte efter den speciellt. Han bara kör och kör... helt otroligt egentligen.

Rätt underhållen och icke misshandlad av föraren håller en LC4 länge. Jag kör 1000 racemil på en vev och har renoverat motorer med 5000 gatmil utan problem. Men det är lika vanligt med vevar som rasar efter 2000mil tyvärr...

Rätt underhållen och icke misshandlad av föraren håller en LC4 länge. Jag kör 1000 racemil på en vev och har renoverat motorer med 5000 gatmil utan problem. Men det är lika vanligt med vevar som rasar efter 2000mil tyvärr...
Är det grymt ojämn kvalitet eller?Första vevstakslagret i 625:an gick efter 650mil och det som sitter i nu har gått 1400 mil hittills utan att haverera.Och jag har inte ändrat körstil.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti