Yo!
Jag håller på att byta bort min 929:a mot en motard av nåt slag.
Jag har tidigare haft en KTM640 -03, men det är också den enda motard jag har kört förutom Duke 2 och en kortare vända på en XR650 (som hade aldeles för trög låda jämfört med 640).
De två mest intressanta bytena just nu är dels en 640 -04 och en DRZ 400 SM som är uttagen sista juli i år (under 100 mil) och är typ ny.
Det jag undrar lite över är om någon har kört en DRZ SM och en 640 SM och kan jämföra lite motormässigt.
Går det att få upp DRZ:an på slangen på 2:an utan koppling?
Är den MYCKET slöare än en avstrypt 640?
Och om den är det, är den så mycket smidigare så att det är värt den tröttare motorn?
Annars kanske det är nån annan här som är sugen på ett byte
http://www.blocket.se/view/5891508.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
/C
Jag håller på att byta bort min 929:a mot en motard av nåt slag.
Jag har tidigare haft en KTM640 -03, men det är också den enda motard jag har kört förutom Duke 2 och en kortare vända på en XR650 (som hade aldeles för trög låda jämfört med 640).
De två mest intressanta bytena just nu är dels en 640 -04 och en DRZ 400 SM som är uttagen sista juli i år (under 100 mil) och är typ ny.
Det jag undrar lite över är om någon har kört en DRZ SM och en 640 SM och kan jämföra lite motormässigt.
Går det att få upp DRZ:an på slangen på 2:an utan koppling?
Är den MYCKET slöare än en avstrypt 640?
Och om den är det, är den så mycket smidigare så att det är värt den tröttare motorn?
Annars kanske det är nån annan här som är sugen på ett byte

http://www.blocket.se/view/5891508.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
/C