MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Köpte en HP för ett par dagar sedan, den har 64-bits processor och 4gb ram. Trots det så har man valt att leverera datorn med 32-bits windows vista, vilket gör att jag inte kan utnyttja den prestanda jag betalt för.
Jag får uppdatera datorn till windows 7 för en kostnad av 300:-, dock kan jag endast uppdatera den till 32-bits versionen. Fattar inte hur dom har tänkt, varför göra så att man inte kan utnyttja datorns prestanda som man betalat för?
Har mailat Hp:s kundtjänst men tvivlar starkt på att dom kommer att låta mig uppgradera till 64-bit istället.
Nån som lyckats få 64 istället för 32-bit vid uppgraderingen?
Jag får uppdatera datorn till windows 7 för en kostnad av 300:-, dock kan jag endast uppdatera den till 32-bits versionen. Fattar inte hur dom har tänkt, varför göra så att man inte kan utnyttja datorns prestanda som man betalat för?
Har mailat Hp:s kundtjänst men tvivlar starkt på att dom kommer att låta mig uppgradera till 64-bit istället.
Nån som lyckats få 64 istället för 32-bit vid uppgraderingen?