#62 Knights Racing Team, ERF final på Anderstorp

Don Quixote skrev:
Jag börjar nästan inbilla mig att jag ska våga köra 1000cc efter det här. Så löjligt lätt har det aldrig varit att köra 1.42 på Atorp. På 600an får man fan gazza så stjortan står rätt ut och med livet som insats.
Kan bero på att du nu körde på en riktig mc..... testa det nästa år så ska du nog se att de går bra :tummenupp

fezt skrev:
Kan bero på att du nu körde på en riktig mc..... testa det nästa år så ska du nog se att de går bra :tummenupp

Äh, på Åsen där man kör Roadracing och inte dragracing går det fortfarande pisslångsamt på R1 ;)

Don Quixote skrev:
Äh, på Åsen där man kör Roadracing och inte dragracing går det fortfarande pisslångsamt på R1 ;)
Så de var därför ja piskade ditt persbästa där ? aiiight :rofl

fezt skrev:
Så de var därför ja piskade ditt persbästa där ? aiiight :rofl

Talade enbart för min egen insats med R1 på åsen. Att du kört fort råder det ingen tvivel om... :)
Men mjaaa... jag börjar allt bli lite sugen på 1000cc trots allt. En -06 ZX10R ahh! mumma...

Don Quixote skrev:
Talade enbart för min egen insats med R1 på åsen. Att du kört fort råder det ingen tvivel om... :)
Men mjaaa... jag börjar allt bli lite sugen på 1000cc trots allt. En -06 ZX10R ahh! mumma...

Näädå, ja driver lite med dig, jag har fått pisk i varvtider på många andra banor av dej..
Men de e klart du ska va sugen på 1000, smutt känsla att köra, mer ofrivilligt wheelande och så allt pulver, de e gött!
Men kawwan får du väl glömma, tyckte du körde fint på rettan :tummenupp
kawwan e så ful... :3freak

Strider skrev:
1.46,807 det är PB med 4,9 sek!!!! :yoparty

och ni trodde inte mej när jag snackade om 1,47 tider för Strider
:fatta! :fatta!

där snackar vi kapning av person bästa :yoparty

Strider skrev:
Du måste varit alldeles för långsam med handklockan. :7peta

Skit snack allså du trodde inte tillräckligt på dej själv skärpning nu:fatta! 1,44 ska sättas på första träningen nästa år en hel vinter mental träning ligger här nu framför oss :fakta
:tungan

Strider skrev:
Den dagen jag kör bättre än 1:37.457 är jag nöjd för det är vad hojen gått som bäst på Anderstorp.

med din vem körde så fort me den
:va

magnus_moss skrev:
Ingemar! Det var en ära att få tillhöra gänget! Vilken organisation (så många plastbackar 3. Vill gärna framhålla mina 55-varv i regnet. Låg rätt i röven på C. Miniin i tre varv. Känns fint.

Ni verkar haft en lysande helg ju!!!! Synd att växelpedalen var fulmekad... Men det hör ju till....

Bra jobbat!

adios!!!

Goodstuff skrev:
Nej. Det ska bli en TZ250 -06 för riddaren av den sorgliga skepnaden. :mattias

De som fortfarande är B-förare och som är snabba (fezt tex) får nog gärna hyra Nordgrens hoj för att köra B-racet i Linköping!
Perfekt tillfälle att testa blårykare! :tummenupp

Strider skrev:
PS Freppa njut av karamellen så länge den varar för du kommer aldrig och jag menar verkligen aldrig mer någonsin att köra om mig.

Men Ingemar, om man lovar något måste man kunna hålla det. Vad ska du ange för skäl denna gång då? ;)

/Freppa - Den omkörande långsamma fan.

Äh, plats & plats - vi kör för att det är skoj (läs: Två vupor senare och en frambroms som slutade funka så kom vi i mål på 42:a plats. Oh well ;))

Back