dMaN24
En sån där utlänning..
Japp. Jag läste första inlägget. Inget negativt mot trådskaparen.
Det är dom påföljande kommentarerna jag tänker på.
Det är dom påföljande kommentarerna jag tänker på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är som med fruar, de snyggaste och snabbaste är inte alltid de mest lättkörda.
För att inte tala om det rena nöjet att ta sig förbi alla kaxiga och uppnosiga literklubbor i slutet på rakan och på yttern i diverse kurvor. 600 är himmelriket.
Suck.
Borde inte detta ligga under racing sektionen? Eller det kanske är till för att få folk att hacka på folk som inte har råd med literhojar?
![]()
Man åker 1000, man kör 600... nuff said
(om man inte är über-jävlig bakom styret då...)
Tror en Ninja 250 som varken har mycket effekt eller vrid är lite för trött på storbana...men på gocartbana, med rätt pilot så går det säkert att hävda sig...du snackar 4 takt nu iaf![]()
Nu har jag iofs aldrig kört något större än 600cc men jag har iaf fruktansvärt roligt på min R6![]()
Gjorde min morgon!
Ang. sexhundra så skall en sådan banvariant införskaffas till hösten tror jag bestämt! Men boendes i ett landskap utan en enda kurvig väg så kommer K6:an få leva vidare på gatan!
Tror en Ninja 250 som varken har mycket effekt eller vrid är lite för trött på storbana...men på gocartbana, med rätt pilot så går det säkert att hävda sig...du snackar 4 takt nu iaf![]()
Och grabbarna som håller på med mopperacing (125GP) hasar väl runt Sviestad på en sådär minut blankt iaf.. Så att påstå att effekt är vägen till låga varvtider???
...nu är du på tunn is Sportis...har en roadracingjunior här hemmavid på en lillninja som vad jag minns åkt 1,19...om inte snabbare ändå på Gelleråsen.
Det är betydligt raskare än de flesta gatpiloter grejar på åsen...![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |